Waar nog meer de blokker kinderwagen halen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Trotsemama1986, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij hebben de cruiser en kiept echt niet om hoor en wij gaan flinke stukken (ruiger) wandelen vind het een ideaal ding. Voor de maxicosi hebben wij de quinny zapp gekocht omdat wij die als buggy wilden dus nu waren wij 150 + 120 = 270 kwijt ideaal. Zou hem zo weer kopen en iedereen die ermee rijdt ook. En wij hadden het geld best hoor maar vond het onzin geef het dan liever uit aan andere dingen. Hier hebben ze ook een kinderwagen in de aanbieding http://www.bebieboulevard.nl/ misschien een tip.

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik denk ook dat hij gevuld een stuk minder onstabiel is als dat hij in de winkel staat he.
    Gewicht van het kindje komt er natuurlijk ook nog gewoon bij.

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankoop, heb vandaag 230 euro bespaard, en geloof me, de kleine zal het verschil echt niet merken!

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Wij hebben de beebiesfirst. Van de blokker, in een aanbieding compleet voor 50 euro :) Wel dus gewoon de zwarte versie met 3 wielen.
    Ik gebruik hem nu al ruim 3 weken en wandel vaak meerdere uren per dag, zowel in de stad als door de duinen, het bos enzo.. Ik vind hem heerlijk rijden!!! :)
    Ik heb ook wel duurdere wagens gereden, maar daar merk ik dus totaal geen verschil in.
    Ja, het is een driewieler, dus als je verkeerd kracht op de zijkant zet is hij wat minder stabiel, maar hij valt echt niet 'zomaar' om hoor.
    Ik heb wel een extra matrasje er in laten snijden op de markt voor 10 euro, die heb ik onder het originele matrasje, maar ook duurdere wagens vind ik vaak dunne matrasjes hebben.
    Jayro slaapt vaak uren in de wagen, ligt er prima in.

4. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Kan je een extra matrasje op de markt laten uitsnijden?
    Want aangezien hier de kleine er ook veel in zal liggen (voornamelijk beneden als wij ook beneden zijn) lijkt mij dat wel zo prettig!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Niet iedereen heeft er geld voor idd, maar die babiesfirst wagens zijn zooo crappy (en lelijk) ik zou via marktplaats een degelijke wagen zoeken. Ik heb goed gespeurd en heb voor 150 euro een complete bugaboo wagen.
    Kijk eens op marktplaats joh! Voordat zelfde geld heb je daar een fatsoenlijke wagen.

Succes!

6. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier wil ik absoluut geen 2e hands wagen. Niet zolang ik een nieuwe kan kopen..
    En ik zou nog geen 20 euro geven voor een bugaboo..
    Vind ze echt zooo afschuwelijk lelijk! Net een winkelwagenkarretje maar dan 3x zo laag.

Maar we hebben inmiddels de 4 wieler gekocht en die is echt wel stabiel. Dus een goede keuze voor een perfecte prijs!

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik nam bugaboo als voorbeeld er zijn veel meer merken ;)

Ik heb liever een fatsoenlijke 2ehandse dan zo 1 maar ieder zijn ding natuurlijk.

Mooi dat je geslaagd bent! Hoop dat het toch een goede wagen blijkt..

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb hem ruim 2,5 jaar geleden gekregen, de 3 wieler, maar er staat geen naam op, dus geen cruiser, ook geen beebiefirst, was toen te koop bij de Etos. Echt een prima ding. Juist grote bak, mijn tweede ligt er nu nog heerlijk in te slapen, hij is bijna 6 maanden en er is nog ruimte over! (hij is niet klein, niet groot voor zijn leeftijd - gewoon normaal :) ) Nog nooit omgekiept, of bijna omgekiept, ik kan er veel boodschappen mee vervoeren en hij rijdt heerlijk licht en makkelijk. Zou hem voor geen goud willen missen! Misschien ziet hij er hier in NL tussen de vele Bugaboos wat ouderwets uit alleen... ach... zolang ik maar lekker kan wandelen en ons ukkie lekker ligt te slapen, ben ik een tevreden mens. Jarenlang in oost europa gewoond, daar waren we helemaal hip met onze wagen! :)))

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Zo denk ik ook erover hoor! Ieder zijn menig toch? Ik wil ook absoluut geen 2e hands wagen/spullen voor me kids..Nee thanks..Liever een goedkoper..

10. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja idd, kijk..
    2e hands weet je noooit wat er mee gebeurd is..
    En misschien zijn die mensen waar je ze van koopt wel heeeeeeeeeel vies ofzo.
    Nee bah, doe mij dan maar een nieuwe ookal is het een goedkope.

Julia6: zo denk ik er ook over.
    Ik ben diegene die met dat ding moet rijden.. en toch rijden er zoooooooo veel van dat soort wagens hier in de stad. Dus als hij echt zo slecht zou zijn dan zouden niet zooooooveel mensen ermee lopen. Natuurlijk geeft iedereen de voorkeur aan een duurdere/bekendere wagen (al vind ik zelf meer dan de helft daarvan echt lelijk, en de andere loopt iedereen mee haha). Maar volgens mij kan je prima doen met zo'n goedkopere wagen.

11. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Tsja, er zijn ook heel veel positieve berichten over deze kinderwagen. Ik gebruik hem nu al ruim 2 jaar en vindt hem erg fijn. Juist helemaal niet log met inklappen (paste goed in mijn opel corsaatje, de wielen kunnen er eventueel af). Rijdt erg soepel en licht. Ik heb er echt nog nooit wat mee gehad. Hij is ook nog nooit omgekiept en is best stabiel hoor.
    De bak is juist groot. En de boodschappenmand ook.
    Goedkoop is niet altijd duurkoop. En duur is niet altijd goed! Gewoon zelf kijken wat je prettig vindt en natuurlijk ook wat je budget is.

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey meiden,

nou, ik wilde ook geen 2de hands kinderwagen kopen, maaaarrrrr..... afgelopen vrijdag toch echt bezweken voor een 2de hands Quinny Speedi SX combi wagen...

Jeetje, ik was op slag verliefd!
    Dat ding leek nooit gebruikt, joh! Nou moet ik toegeven dat ze hem ook niet superveel hebben gebruikt.
    En het waren zeeeeeer nette welgestelde mensen uit een villawijk van wie wij het hebben overgenomen. Daar let ik inderdaad ook streng op, had direct een goed gevoel.
    De wagen zelf ziet er uit alsof ie zo nieuw uit de winkel komt (dat dachten vrienden van ons ook!)

Ik ben blij dat ik voor die Quinny ben gegaan. Die wilde ik ook zoooo graag hebben. Ik heb nu kwaliteit voor een lage prijs. Maar ik moet zeggen dat ik erg geluk heb gehad met deze aanwinst. Ze hadden er echt veel meer voor kunnen vragen, hoor...

ik heb nu een Quinny incl. reiswieg, buggy, maxicose, adapters, voetenzak, alle bijbehorende boekjes, regenkap, etc, etc.
    Die Maxicose kreeg ik van hen gewoon mee (die hadden echt geld teveel hahaha). Dat ding is ook amper gebruikt. Zelfs de aankoop stickers zaten er nog op geplakt.

I am very happy :)

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb hem trouwens in de kleur Forest Flame.
    Warme kleur!

14. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Gaaf joh. Veel plezier ervan. :D

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wow assi dat is wel een heel groot gelukje ja.
    Geniet er maar van.

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi, dank jullie wel!
    Ben er echt superblij mee.

Ik was ook niet van de 2de hands kinderwagens, maar deze is nog zo nieuw!!
    Zelfs de banden van de Quinny zien er spiksplinternieuw uit.

Al had dat ding ook maar 1 krasje gehad, had ik hem niet genomen.
    Zo erg ben ik wel weer :)

Iedereen succes met de zoektocht.

Deel Deze Pagina