Ik ben op zoek naar een duidelijke en overzichtelijke kaart van europa voor kinderen van basisschoolleeftijd. Kan iemand me misschien een verkooppunt of site geven waar ze die verkopen. Ik krijg het namelijk zelf niet gevonden, of anders zijn het van die inegwikkelde kaarten. Alvast bedankt.
Kijk eens op de site www.meestermichael.nl Je kunt hierbij kiezen voor leerling. Dan vervolgens groep 8 en aardrijkskunde. Bij de topografie vind je hier genoeg kaarten. Wellicht kun je hier iets mee. Succes!!
Hoi bedankt voor je berichtje. Wat ik eigenlijk zoek is een echte kaart die ik thuis op kan hangen. Die zijn moeilijk aan te komen blijkbaar. Maar ik blijf gewoon zoeken!
misschien heb je hier iets aan? Political Map Of Europe - Flags poster bestellen? Koop nu je Political Map Of Europe - Flags posters op Posters.nl!
Ik vroeg me al af of je Jasmijn en Madelief al aardrijkskunde les gaat geven.....kan je nooit te vroeg mee beginnen
ok, zal eens kijken bij ikea bedankt Vroeger had ikzelf ook een kaart van europa, vond ik altijd leuk om op te kijken. Vind het ook leuk voor jasmijn om aan te wijzen waar wij wonen en waar we op vakantie zijn geweest. Het is gewoon een stuk jeugdsentiment