toch maar ff checken dan. En stel ze hebben niet wat ik zoek zou ik dan ook 1 grote hoeveelheid deeg kunnen maken en daar pizza's van maken en dan invriezen. Zodat als ik het ga eten ik alleen maar maar in de oven hoef te doen? (en de saus en groenten nog maken uiteraard) En tuurlijk haal ik ook wel pizza's uit het vriesvak maar als ik ze zelf maak is het een stuk magerder doordat je zelf bepaald wat er wel/niet opgaat
De Jumbo heeft ze zeker weten, is overal echt ff zoeken tussen de sausjes etc maar meestal liggen ze er wel. Hier zitten ze bij de Jumbo alleen in het plastic met een sticker erop. Ik weet niet of je die daar ook hebt maar sinds wij verhuisd zijn hebben we geen Jumbo meer dus ik haal ze nu bij de Coop. Daar zitten ze in een zwarte doos. En ja: ik weet zeker dat ik nergens anders mee in de war zit... ik lust geen wraps etc en ook geen tomaat dus koop ze erg vaak Liefs mij
Op het pak van koopmans (waarbij je het deeg dus nog moet maken) staat dat het niet geschikt is om in te vreizen.
Bij Ah heb je: kant en klare bodems, met een dun laagje saus,die liggen in de koeling bij de pasta en zo, van die blikjes, waar de bodem in zit die liggen in de koeling bij het verse brood. EN bij de pasta en zo van bertolli endat soort merken, meestal onderin de schappen kant en klare bodems van een italiaans merk. Die zijn alleen miss niet in iedere ah te vinden. Ze zijn best lekker, maarik vind die van AH uit de koeling lekkerder, want die werden minder hard.
Wat wij altijd doen is: we kopen van de Euroshopper een pak met 3 margarita pizza's, voor 1,60 ofzo, en daar doen we zelf nog alles bovenop: ham/salami, tomatenpuree, kaas, olijven, ananas, vis, wat we maar willen. Lekkere bodems, en met zn tweeen hebben we genoeg
Als je nou geen bodems kan vinden heb ik wel een tip. Wij gebruiken altijd turks brood om pizza te maken. Echt superlekker en makkelijk. Je moet ze alleen even door de helft snijden.
bij de ap heb je ook van die blikjes, net als de croissantjes uit blik. Moet je wel even uitrollen als je van dunne bodem houdt. Wel handig kant en klare pizza bodem!
Nou meiden bedankt voor de adviezen. Ik heb van de week even heel wat uit te zoeken bij de Appie. Doe ik maar even alleen want als ik die kerel van me meeneem sta hij in het eerste pad al te zuchten dat ik op moet schieten haha
Als je een turkse pizza gebruikt en doorsnijd en daar dan de saus ed op doet word dat deeg dan niet heel week en papperig? Lijkt mij.
Mss een andere tip; Heb je een broodbakmachine? Een witbrood erin doen, boter vervangen door olijfolie, flinke theelepel pesto erdoor en dan het programma 'deeg' aanzetten. Als ie klaar is uitrollen over bakblik en voila; klaar is je pizzabodem!