(sport)paaldansen

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Whoei! Ik ben echt heeel blij!
    Al langer twijfel ik of ik op les wilde, zat er een tijd lang niet in vanwege de financien.
    mijn vriend heeft een bonus gekregen van zijn baas (prestatiebonus, echt super trots op hem :D ) en nu wist hij niet wat er mee te doen.
    Hij had al lang gespaard voor zijn tattoo en die zit nu op zijn arm maar verder wist hij niet echt wat hij er mee wilde en vroeg of ik niet een bijzondere wens had die ik voorlopig nog niet waar kon maken.
    Lief, want ik voel me de laatste tijd heel rot en zit met zware therapieën waardoor ik soms best wel rottig reageer.
    Belt hij me vandaag op met de opmerking dat hij me blij ging maken vanavond.
    mijn eigen danspaal in huis!!
    Vanavond halen en ik ben zoooooo blij! Vind het heel tof, heb nu al zin in oefenen en stiekem kijk ik gewoon uit naar de spierpijn ;)
    t is ook nog eens n dure variant, statisch èn draaiend. Woehoe!

Nou weet ik niet of dit topic hier wel mag, die regeltjes zijn allemaal aangepast dus ik ben wat topic-onderwerpen betreft even de weg kwijt.
    ik vroeg me af of hier nog meer (sport) paaldansers aanwezig zijn? Hoe lang doe je het al? Lessen of gewoon voor de hobby in huis?
    Op facebook wel verschillende groepen maar dan kan mn hele vriendenlijst weer zien dat ik daar lid van word, krijg je weer stomme vragen.

2. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb een aantal jaar geleden lessen gehad, gewoon voor de lol en de workout ben ik dat met een collega gaan doen. het was erg leuk, maar ik het begin ook errug pijnlijk, m'n kuiten waren 1 grote blauwe plek, naarmate je meer kracht en techniek krijgt wordt dat wel minder gelukkig. Lessen zou ik wel aanraden om wat technieken goed aan te leren, je loopt er als je niet oppast snel blessures mee op.

Ik heb een eigen paal staan, maar sinds ik kinderen heb er nog maar weinig mee gedaan, mede door een armblessure, misschien m'n dochter binnenkort toch es een paar dingetjes leren ;) (in mijn klasje zat toen iemand met kinderen en die zaten na elke les moeders uit te horen wat ze nou weer had geleerd want dat wilden zij ook. Die zaten binnen no time als een stel apen boven in de paal volgens haar.

3. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Jaloers!! Ik heb het ook gedaan.. Zo leuk! :D

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Anders maak je een 2e FB account aan om je aan te melden voor die paaldansclubs. Kan jij je gang gaan, terwijl vrienden en familie het niet merken.. (Heb ik ook ooit gedaan, omdat ik zoveel via FB op koopjeshoek plaatste en opmerkingen zat was.)

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ooit 1 les gedaan maar ik kwam echt niet omhoog dus maar weer mee gestopt :p
    Als ik straks minder weeg misschien dan nog weleens proberen

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Mijn zus was super goed, had haar eigen paal, gaf les en workshops in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, bij de roze school 😉 (zonder namen)
    Ik heb een keer een workshop en een les gedaan, was geen optie met mijn lijf problemen.

Maar ze was echt geweldig in de paal, wat een zware sport, zo cool!

7. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    jeej :) nou hij is er, maar nu nog even de onderkant (dat draait met schroefdraad om m tussen plafond en vloer te klemmen) goed in het vet gezet.
    Beetje balen is het wel, wilde eigenlijk vanavond al een paar testrondjes maken. Maarja, als je hem met geen mogelijkheid gedraait krijgt dan zit hij ook niet vast. kortom; kruipolie ertussen gespoten en een nachtje laten weken.

dan denk je; ah, kan je morgen iig wél aan de slag! Nope. Dan komen mijn ouders gezellig op de koffie en die zijn nogal bevooroordeeld op dit soort dingen dus ik berg hem dan maar even op voordat ze me zien als een stripper :p
    geduld is een schone zaak... (iemand nog een beetje over? kan het wel gebruiken!)

8. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Ooit 1x gedaan met een vrijgezellenfeestje, was erg leuk!
    Ik heb daarna nog weleens naar lessen gezocht, maar was behoorlijk duur.
    Veel plezier ermee!

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier gedaan op mijn vrijgezellenfeest!! Super leuk maar oh wat heb ik een spierpijn gehad..

10. Amare

Amare Niet meer actief

En ben je er gisteren al ingeklommen?

11. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Nope, maar vandaag wel :D
    (Sorry, gedraaide foto. En vieze sokken :p )

Bijgevoegde bestanden:

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Oh leuk is dat he!
    Ik heb ook jaren een (dans)paal in huis gehad,
    ik oefende elke dag met mijn nicht samen.
    ik zat echt onder de blauwe plekken in het begin haha.

Helaas na een tijdje weg gedaan omdat hij gewoon te veel ruimte in beslag nam. Ik wil echt heel graag nu weer een hebben!

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Haha leuk. Ik heb een paar lesjes gehad. En toen zelf eentje in huis genomen. Maar ik ging verhuizen en toen was kon ik hem niet meer kwijt en de maat was niet goed meer.
    Maar erg leuk om te doen! En intensief!

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Hier staat ie gewoon midden in de woonkamer. Schijt aan hoor, die zit toch aan de achterkant van het huis en er zit nog een tuin met hoge heg tussen het wandelpad. Vind het heerlijk, vriendlief aan de afwas en ik sta me compleet in het zweet te dansen :D

Ah, echt de opkikker van het jaar! Nu nog een maatje vinden in de omgeving die dit ook doet en zo af en toe eens gek doen met zn tweetjes ipv alleen.

(Vriendlief zelf heeft t overigens ook al getest, maar die heeft mega sterke armen dus die hing uiteraard per direct al ondersteboven. Onder het mom 'baas boven baas')

15. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Kei leuk!!:D
    Veel plezier met je paal!!

16. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland

Haha, lijkt mij wel leuk hoor, maar in welke regio woon jij dan? Ik woon in noord-holland;)

17. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Regio haarlemmermeer woon ik!
    Als je een keertje in de buurt bent; gezellig :)

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Bij mij stond die ook in de woonkamer. Buren vroegen op een gegeven moment waarom wij een ondersteuningspaal hadden staan, of we problemen hadden met het plafond 😂

19. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik ga toch een poging doen dit topic omhoog te houden, hoor.
    Vast en zeker ben ik niet de enige die zich kostelijk vermaakt met die paal, of wel?

Het is me paar dagen terug gelukt om zonder handjes te blijven hangen.
    Nog dames die leuke tips hebben of bepaalde you-tube kanalen ofzo?

Bijgevoegde bestanden:

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hahaha goed bezig! Krijg der gelijk weer zin in :p

Deel Deze Pagina