roken..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Missmaria, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    hoi meiden,

ik had een nog een vraagje.. Is het erg als je rookt terwijl ik zwanger wil worden.
    Als ik zwanger ben stop ik natuuurlijk! Maar ik had eens gehoord of gelezen dat je 30% minder kans heb als je rook?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niet roken is sowieso beter!
    Dat heeft volgens mij met de rijping van je eicel te maken. Waarom wachten met stoppen als het toch in de planning zit ;)
    Heel veel succes, het zal niet altijd meevallen!
    Elmo

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    jaah haha dat is idd zo.. maar als ik nie rook ga ik meer eten en dan krijg ik meer buikje en dan maak ik mezelf alleen maar gek dat ik buikje heb van zwanger zijn ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerst maar eens overtijd / zwanger zijn ;) voor je je druk maakt over dat buikje :-D
    Nu heb je wel juist de gelegenheid te stoppen met roken ZONDER te veel aan te komen....

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Moelijk he!
    Mijn vriend en ik 'proberen' ook al een paar dagen te stoppen. Natuurlijk weten we dat het beter is om helemaal niet te roken, vooral wanneer je probeert om zwanger te worden. Maar ja.... makkelijk is het niet. We prenten ons gewoon in dat het beter is voor ons, eventuele zwangerschap en natuurlijk eventuele beebje!
    Mijn vriend heeft gister 5 zakken lolly's ingeslagen! :)

Veel succes!
    liefs Dib

6. Quinta

Quinta Niet meer actief

Ik rookte een pakje per dag :oops:
    De pil is de deur uit gegaan en ben toen gelijk gestopt met roken.
    We zijn pas 3 maanden voor het eggie bezig maar ben al van af oktober 2006 gestopt met roken :D .
    Scheelt een hoop geld ook, kan je weer een heleboel andere leuke dingen van kopen ;)
    Ik ben wel wat dikker geworden, jammer dan het is voor een goed doel.

Als je iets echt wil dan lukt het!

Sterkte met het stoppen met roken (ik weet dat het heel moeilijk kan zijn)

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus

Deel Deze Pagina