Kan iemand mij helpen met een babyboek ik ben opzoek naar een mooi boek die ik in kan vullen dus niet een foto album maar een echt babyboek.. groetjes sofaan
ik heb 1 gekocht bij V&D.. echt super mooi! Voelt een beetje zacht en dik aan de kaft en het was gebroken wit met 2 voetjes erop in de kleur sepia....
mijn kikker babyboek Krijgt vijf sterren bij Bruna en Bol.com Pieter Konijn Babyboek Tik op de site van Bruna of Bol.com maar eens babyboek in. Krijg je diverse opties. Melanie
Ik heb er eentje van prenatal met een foto van een voetje.... Staat in al die boeken niet hetzelfde dan? Mijn eerste lach, mijn eerste woordje, mijn eerste kerst en ga zo maar door.......
Er zijn er meerdere van Anne Geddes. Ik zag dat er ook eentje is met ruimte voor de kraamvisite om hun wensen voor de baby op te schrijven, jammer dat ik deze niet had, mijn kraamperiode is alweer voorbij Ik heb nu eentje van Anne Geddes waar op de voorkant staat: 't is een jongen.
Gewoon even bij de boekhandel kijken, want je hebt zoveel verschillende. Het ligt echt aan je smaak wat de leukste c.q. mooiste is. Als je trouwens een bankrekening bij de Rabobank opent dan krijgt je er een gratis, samen met een knuffel en spaarpot.