niet waar, alleen een week daarvoor verander ik in een bitch lol degene onder me eet vanavond kliekjes
Niet waar, ik vind eigenlijk alle soorten lekker. Degene onder mij vindt het leuk om folders door te bladeren. (Het zij op papier of op het internet)
Haha hier ook fan. Ik moest het even opzoeken, maar niet waar. Het oogt iets te zwaar. Degene onder mij heeft altijd zakdoekjes in haar tas.
Haha Kleenex Balsam Stiekem ben je dol op roddel en achterklap en zit je in wachtkamer standaard met alle roddels op schoot als een bezetene te bladeren
Niet waar. Ik snap ook nooit zo wat er interessant is aan celebrities. Die en die is zwanger, zus en zo is overleden, oh, nou, ja, okay? Degene onder mij stuurt uitnodigingen van spelletjes op Facebook terwijl ze weet dat diegene het spel niet speelt. En blijft heel hardnekkig volhouden.
Haha ik ben fan van Mail Online en die fittie tussen Sabia en Sylvie was heel vermakelijk. Nee, ik block iedereen resoluut die me herhaaldeijk van die irritante uitnodigen verstuurt.
Haha zulke dingen lees ik liever op een forum of Facebook, dan kun je het live bijhouden. I love popcorntopics. Haha heeeel goed, 't is vreselijk irritant. Degene onder mij heeft een vraag voor me.
Haha geeft niets Het ligt meestal aan m'n stemming, maar voor het meerendeel niet waar. Degene onder mij houdt een blog bij.