Momenteel niet waar. Daarmee val ik ook niet meer te redden nu. Degene onder mij zit op meerdere fora.
Niet waar Micchan ben eens lief tegen jezelf! 💋 Degene onder mij heeft een te grote cupmaat (zit met een half oog tv te kijken, heeft een hele slanke dame, cup k! Arm mens ze heeft veel pijn ervan.)
Hahahaha Mitsy, was niet negatief over m'n algemene uiterlijk bedoeld, maar was zo beroerd. Niet waar, we hebben het hier sowieso niet maar ik vind het concept ook niet zo interessant.. Degene onder mij gaat binnenkort weer eens flink los met shoppen.
Niet waar, ik ga echt nooit meer naar de huishoudbeurs! 1x gedaan en nooooit meer hahaha. De gene onder mij heeft een hondje als huisdier?
Niet waar. Ik lig in het donker op bed met twee slapende meisjes naast me Degene onder me draagt liever rokjes dan broeken
Niet waar, heb een schurfthekel aan alcohol en nu was 't al helemaal niet al te best. Degene onder mij heeft plannen voor morgen/inmiddels vandaag.
Nee ik draag nooit horloges. Heb thuis niet eens een klok. Ik check m'n telefoon altijd. Degene onder mij vond Justin Timberlake altijd een lekker ding