Wij hebben 17-12-15 onze eerste IUI gehad, nu afgelopen maandag 21-12-15 begon ik misselijk te worden s'morgens en door de dag met vlagen mijn borsten doen de hele dag door zeer en heel gevoelig en voelen ook heel zwaar aan. Heb ook uitslag op mijn borst. 6-12-15 1ste cyclusdag 8-12-15 begonnen met Puregon injecties 15-12-15 injectie Pregnyl 17-12-15 IUI 21-12-15 begin symptomen zoals hierboven beschreven Heb gelezen dat deze symptomen door Pregnyl kunnen komen. Kan het dan zijn dat deze symptomen pas 6 dgn. Na het zetten van de Pregnyl beginnen?
Hoi Meid, Ik heb net mijn eerste pregnyl spuit gezet en heb morgen mijn IUI, kan je dus niet echt helpen maar ga wel even meelezen! Hoe heb jij de IUI ervaren? Ikzelf ben erg nerveus
Voor mij stelde het niks voor, heb alleen daarna wat menstruatie achtige krampen gevoeld de rest van de dag. Plaatsen was niet pijnlijk en kon na 15min liggen gewoon mijn dagelijkse dingen hervatten zoals weer gaan werken. Wij waren ook best wel nerveus hoor. Succes met jou eerste IUI.
Hoi lizzyrock, ik heb mijn eerste iui gehad afgelopen maand helaas mislukt, ik werd ook pas op dag 6/7 misselijk en had ook pijnlijke borsten en tepels en ook uitslag op mijn borsten. Succes met de wachtweken..
Even een update van mijn 1e IUI! Ja wij waren allebei echt enorm zenuwachtig. Natuurlijk het beruchtte kamertje in bij de klinische chemie, wat normaal al awkward was.. Maar nu helemaal omdat er druk op stond zegmaar. Het duurde dan ook even voordat het potje gevuld was, met niet zo heel veel ML helemaal over de zeik daarna omdat het zo weinig was en het nooit goed zou zijn etc. Hij was daarna totaal niet te genieten toen we natuurlijk 45 minuten moesten wachten tot de uitslag was. Even een kopje koffie gaan drinken, toen mochten we het eindelijk ophalen! En wonder boven wonder was het toch erg goed zei de laborant. Na opwassing 23 miljoen waarvan 40% goed bewegelijk, dus 9,6 miljoen goede. Laatste onderzoek was dit dus maar 2,2 miljoen. Vriend natuurlijk helemaal in zijn nopjes, was helemaal het mannetje ineens! Toen sloeg de stress er bij mij natuurlijk even in! Heb niet zo veel goede ervaringen met de eendenbek uit de periode voor PCOS geconstateerd werd en die spiraal. Maar ik moet zeggen viel reuze mee, de baarmoedermond lag er goed voor zei ze en het was zo gepiept toen nog 15 minuten half onderste boven in die stoel gehangen en toen richting huis! Moet zeggen heb nergens geen last van nu, enkel wat moe. Geen oog dicht gedaan van de spanning! Vanavond nog even gezellig maken zei ze en ik wil het liefst morgen ook nog even omdat we dan tussen de 40-48 uur zitten. Zo om een lang verhaal nog langer te maken, ik mag eindelijk na 6 maanden plaats nemen op het wachtbankje!!!!!!!!!!!
Ik heb de IUI op 19 december gehad, de18e kreeg ik de pregnyl 5000. Wanneer mag en of ga jij de eerste test doen?
Toevallig vandaag contact gehad met gynaecoloog. Beste is om vanaf donderdag dus 14 dgn. Na IUI te beginnen met testen. Is de test zaterdag of zondag nog negatief dan kan ik ervanuit gaan dat het niet gelukt is
Ik kon niet wachten met testen en ik had vanmorgen een licht streepje wel 4 dagen te vroeg getest dus ik durf nog niet al te blij te zijn. Dus ik blijf even door testen. Maar las op dit forum vaker dat er op 10 dpo positief getest was en echt zwanger dus daarom kon ik het niet laten
@lizzy Ik heb gisteren de iui gehad nou denk ik vanmorgen de eisprong. Maar heb het idee dat ik krampen heb laag en opgeblazen ben. Had jij dat ook?
Heen Lola, Ik heb vandaag al getest maar helaas negatief. Maar de NOD is pas Donderdag/Vrijdag dus dan eens testen. We blijven hoop houden tot dan en anders maandag naar het Zh voor de 2de IUI, ik weet ff niet welke heb het doosje al weggegooid maar zal ff opletten als ik de 2de keer moet gaan. En hoe gaat het nu met jou?
Hi allemaal, Ik hoop dat ik mag mee praten. Ik heb gisteren mijn eerste IUI gehad. Vind het onwijs spannend!
Succes. Het wachten is echt ergste. Ik heb vanmorgen nog eens getest maar helaas negatief. Maar heb nu toch wel buikpijn/krampen/zeurderig gevoel. Dus ik ben benieuwd of het nog wel zo is. Ben gelukkig nog niet ongesteld geworden dat zou donderdag moeten zijn. Iemand hier ervaring mee.
Spannend Lolamontez! Lizzie ga jij morgen weer testen? Ik heb vanmorgen nog een test gedaan in de hoop dat me streepje donkerder word. Maar ik ben nig steeds onzeker erover. Kwa gevoel denk ik dat het echt raak is maar ben zo bang dat t niet zo is.. Hieronder me testen op een rijtje.
Ik zie toch wel een licht streepje..... of is dat altijd??? Jeetje wat spannend!! Wanneer was jouw IUI dan? Lola2012
Mijn iui was op de 19e Ik heb nog niet eerder een streepje gehad dus ik wil t liefst een gat in de lucht springen maar ben zo onzeker of een licht streepje ook echt zwanger betekend. Denk dat ik toch maar een clearblue test ga kopen misschien net dat de onzekerheid weg 😊