Ik wil een jurkje online gaan bestellen bij Noppies maar nu vroeg ik mij af of de jurkjes van Noppies groot of klein vallen, of gewoon normaal? Heb het jurkje snel nodig vandaar dat de maat eigenlijk meteen goed moet zijn.. Alvast bedankt voor je reactie!
Ik vind Noppies behoorlijk ruim vallen! Met de jurkjes heb ik geen ervaring, maar wat broeken betreft heb ik normaal maat 34/36 dus op z'n kleinst XS. En de XS van Noppies zakt bijna van mn gat af, de XXS zit dan beter! En zo superslank ben ik nou ook weer niet...Met shirtjes is het een soortgelijk verhaal, dus als je normaal tussen twee maten in schommelt zou ik echt de kleinere maat bestellen.
Noppies valt ruimer dan gewone kleding. Heb zelf normaal maatje L en van noppies kon ik bovenkleding maatje M. Misschien even een winkel in die noppies verkoopt kun je passen en dan thuis bestellen.
Mijn ervaring is dat Noppies idd vrij ruim valt. Ik droeg 36 voor mijn zwangerschap maar was aan het begin iets afgevallen, droeg toen mijn hele zwangerschap maat XS van Noppies.
Ik heb een noppies spijkerbroek en die viel ook ruimer dan in gewend was. Als broek heb ik normaal maat 42 = meestal XL nu ging ik in een L van Noppies.
Bedankt dames voor de antwoorden! Ik heb inmiddels een jurk besteld in maat L (heb nu tegenwoordig wel XL ) Ben benieuwd