Hee! Wie kijkt er ook altijd naar desperate houswives? Ik ben er aan verslaafd geloof ik. Ik had nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden. Misschien leuk om in dit topic te kletsen? Ik vind het vandaag wel een rare utizending. Allemaal what if gebeurtenissen.
Mooie aflevering was het, dat stuk over Gabriella niet zo, maar dat van Lynette... dat was echt indrukwekkend.
Ik vond het niet zo een geweldige aflevering. Maar dat stukje met lynette, jee wat goed!!! Maar wat is er nu met Orson gebeurt? Is die ook dood of....?
Nee Orson is buiten levensgevaar. Ik vond de aflevering super! But then, ik vind ELKE aflevering super... Ben echt zwaar verslaafd. Ik spreek ook serieus niets af op dinsdagavonden om het te kunnen kijken.
Ik vond het ook een mooie aflevering. Volgende week de laatste alweer van het seizoen, snik snik snik!
Baal verschrikkelijk, had werkverplichtingen. Mijn mannetje zou t opnemen maar eenmaal achter de play station heeft hij niet meer aan mijn programmaatje gedacht snik snik... Weet iemand of je het ergens terug kunt kijken?
Nou idd, en dat terwijl ik net zwanger ben, hij zou toch wel ff iets voor me op kunnen nemen, doet hij trouwens altijd, ieder zo zijn taak toch?? Helaas denk ik dat pech heb kan het niet vinden op internet...
Ik vond de reactie van Lenette en haar maar man wel erg raar toen ze hoorde dat 1 van de tweeling baby's dood is. Ik zou echt in janken uitbarsten.
Of hier terug kijken: Watch Desperate Housewives Online Veel plezier met kijken. Ik heb vanmiddag pas gekeken. Helaas seizoen bijna weer voorbij, bahh!
Dr man deed zo omdat ie niet wilde dat zij helemaal over dr toeren zou gaan denk ik......logische reactie, steunend. Haar reactie, sja, dr gezicht sprak voor mij boekdelen hoor...
Kan ook, maar ik vind de kwaliteit van de stream nogal bagger.... kan ook aan mijn instellingen/pc liggen natuurlijk
Altijd jammer dat ze stoppen middenin een seizoen want dit was aflevering 12 en seizoen 6 heeft er meer dan dat