Boos op H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Normaal ben ik heel blij met H&M, vandaag dus niet.

Zit al sinds begin april te wachten op een kort donkergroen short.

Zou begin Juni binnenkomen. Kijk ik net op de site. Staat er dat hij pas begin/midden Juli binnenkomt.:x

Ik dus bellen. Krijg je te horen;
    "Sorry, hij is uitverkocht."

Uhhh ja, dadelijk al 2 maanden. Waarom wordt hij dan nog wel aangeboden op de site?

Weliswaar nu niet meer in die maat, maar dat was een paar weken geleden nog wel het geval.

Verleden jaar sloeg ik ook al de plank steeds mis met dit shortje, denk je er lekker vroeg bij te zijn.... Nouja..

2. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Jaaaa herkenbaar! Ik heb het vorig jaar gehad, diverse keren een brief over dat de bestelling nog later kwam...Waar ik dan helemaal kriegelig van wordt als er bij het afrekenen ineens spullen niet meer voorradig zijn, bleh!

3. Partyrocker

Ja dat ook nog eens ja. Maar goed, ik wou hem zo graag dat ik wel wachtte. Kom je er achter dat hij nog eens even een maand later komt.

En dan die muts aan de telefoon. Tsja. Niks aan te doen. Zal wel een wachtrij staan. Dikke pech.

Grrr :x

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik ben ook wachtende, was de eerste en laatste keer dat ik online bij de h&m wat koop

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vreselijk. Ik had dat jaren terug eens met kerst, stond bij gegarandeerd binnen voor de kerst. Nou mooi niet dus.
    Ik bestel echt nooit meer online bij h&m. Je moet ook echt ongelofelijk lang wachten. Nou doe mij dan maar wehkamp, heb je het de volgende dag binnen. ;)

6. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb dat zo vaak met H&M. Nu ook weer. Ik heb vorige week wat besteld, zou deze week binnenkomen is het ineens veranderd naar volgende week :(

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar nog steeds bestel, kan beter gewoon naar de winkel gaan, want ruilen vind ik bij H&M ook een ramp als je besteld hebt.

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met de online shop!
    Altijd wel kortingen te krijgen en heb mijn bestellingen vaak diezelfde week nog binnen :).

8. Beertje123

Beertje123 Actief lid

9 apr 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gestopt met de H&M. de zogenomede 'nabestellingen'zijn bij mij nog nooit binnen gekomen.. de wehkamp! daar kan je wel van op aan haha!

9. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb dit ook gehad. Ik ging ergens in maart wat zomer kleren bestellen. Hele normale dingen. Stond er dat het pas eind juli geleverd kon worden. Heb toen naar de klantenservice gebeld dar ik het dan niet meer wilde omdat dan de zomer al voorbij is.

10. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Uhhh wehkamp????
    Ik heb daar een keer een jurkje gekocht/besteld in mei en hij werd geleverd in november.
    Daar bestel ik dus nooit meer iets!!! Haha

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb ook slechte ervaringen met h&m en ben er ook mee gestopt. Ga wel naar de winkel als ik iets wil ;)

12. Partyrocker

Ik moet zeggen dat ik tot op een paar maanden geleden weinig slechte ervaringen met ze had hoor.

Tot dat mijn pakketje zoek raakte.

Ik kreeg geen excuses, geen sorry, niks.

Ik moest het maar overnieuw bestellen en duimen dat het op tijd binnen was. (Waren kleren voor mijn verjaardag).

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben ook niet te spreken over de webshop. Duurt te lang eer de bestelling binnen is. Dan loop ik liever even naar de stad.

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Bestel nooit meer bij hm. Bestel je in de zomer de zomerkleding krijg je het in de herfst met wat geluk. Ondertussen zijn er al acties waarbij de kleding goedkoper besteld had kunnen worden. Snap echt niet waarom het bij hun zolang moet duren. Bedoel bestelling naar magazijn, orders worden gepickt, ingepakt en verzonden. Eitje toch

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Vind ook dat H&M zijn zaakjes slecht op orde heeft, maar toch blijf ik online bestellen want er is er geen in de buurt :)

Een van de eerste bestellingen waren zwarte schoenen met hak. Eerst een maand gewacht en uiteindelijk kreeg ik bruine platte gladiatorsandalen. Hoe dan?! En toen moest ik dus alsnog die euro verzendkosten betalen (niet dat dat veel is, maar het was hun schuld), schoenen waren uiteindelijk niet meer leverbaar.

Gelukkig heb ik daarna zoiets niet meer gehad, maar ik kan me best voorstellen dat je dus niets meer gaat bestellen.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bestel er ook al jaren niet meer! Duurt allemaal veel te lang.
    Bedoel je de korte broeken van 9, 95 in allerlei kleuren? Die zijn hier namelijk in de winkel nog in overvloed.

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik koop en bestel nooit bij h&m. vind het echt een hele slechte zaak

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Jeetje, dat is balen zeg. Echt slordig van h&m!

Ik herken het gelukkig niet. Ik had eind vorig jaar zelfs een hele goede ervaring met h&m online.
    Ik had voor een aardig bedrag aan kleding besteld en toen begon 4 dagen later de online sale :$
    En 3 of 4 van mijn artikelen waren dus ineens flink goedkoper.
    Heb h&m toen gemaild en ik mocht de betreffende artikelen hebben voor de sale prijs :)
    Heb toen 60 of 70 euro bespaard, dat is wel de moeite!

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik koop (of nou ja bestel) daar alleen maar kleren voor mijn kids die op voorraad zijn.

20. angel229

angel229 Niet meer actief

Die had ik dus niet betaald! Hun fout, dus dan mogen ze dat ook voor hun rekening nemen.

Deel Deze Pagina