Ik heb veel gelezen en ik twijfel enorm tussen deze 2 draagzakken. Ik wil graag nog even wat reacties van jullie horen qua gebruikt, makkelijk om/af doen e.d. Welke adviezeren jullie?
Qua draagcomfort vind ik dat je ze allebei moet passen! Het hangt vaak echt wel van je eigen bouw af hoe een drager zit! Wat ik zo onmiddellijk kan noemen als voordeel van de Beco is het uitzicht en van de bondolino dat hij makkelijk te gebruiken is door verschillende mensen omdat hij geknoopt moet worden ipv vastgeklikt (en dus versteld).
Ik lees hier even mee! Al heb ik als extra twijfelpunten ook nog de beco gemini (ivm heupdragen) en ook de manduca vind ik interessant (al ben ik iets minder fan van klitteband idee hoewel ik toch echt niet tot 16 kg wil dragen dus zou het tot een kg of 10 toch geen enkel probeel mogen zijn..)
Klitteband van de Bondolino is echt heel erg stevig. Hebben onze dochter van ruim 11 kilo er ook pas in gedragen. Je weet wel dat je ze ook kunt uitproberen bij Babybij? Enige nadeel van de Bondolino tov bijvoorbeeld een Hop Tye is dat hij door die grote (klitteband)band niet heel klein opgevouwen kan worden en dus nioet zo heel erg handzaam is.
Ik heb gestemd op de bondolino, omdat ik er erg tevreden mee ben. Makkelijk om te doen en idd zoals eerder genoemd door meerdere personen te gebruiken zonder dingen te moeten verstellen. Ik heb ook getwijfeld over deze twee en bij mij gaf prijs de doorslag (en de bondolino kun je eerder gebruiken, maar dat is gezien de leeftijd van jou kind denk ik niet van toepassing).
Het gaat gelijk op. Ik vind de bondolino idd handig omdat je niks hoeft te verstellen, maar met rugdrager lijkt me deze weer moeilijk omdoen wat bij de beco niet is want daar zitten ze vast en die kun je als rugzak zo op je rug schuiven. Prijs vind ik niet echt een verschil waar ik naar kijk, en voor de volgende wil ik hem ook zeker gebruiken, maar dat is de eerste maanden een doek, en daarna deze zak pas.
bij babybij kan je zin inderdaad huren en proberen. Ik heb nu de bondolino thuis om te proberen. tot nu toe vind ik hem wel fijn, ik wil vandaag een langer stuk er mee gaan lopen om te proberen.
Ik heb de Beco butterfly en hij is heel erg handig! Ook makkelijk voor iedereen te dragen omdat je heel handig de touwtjes kan verstellen..
Er hebben nog maar 4 mensen gestemd, volgens mij zijn hier meer gebruikers van bovenstaande dragers. Ik hoor graag jullie mening ook
Heb op de beco gestemd, de butterfly heb ik wel eens geprobeerd hij is sipper makkelijk en draagt fijn. Ik zelf heb de gemini aangeschaft zodat ik ook kan heupdragen
Ik lees mee.... heb een Bondolino, maar vind het nu in het begin vooral lastig waar ik de beentjes stop, in de zak, of gespreid ernaast, hoe doe jij/ jullie dat? Vind het bij zo kleine baby nog eng om de beentjes zelf te spreiden, maar mijn vent vindt er niks aan als hij err met beentjes en al in moet. Hij vindt dit wel prima in een Babybjorn, en die heb ik dus niet gekocht, omdat die worden afgeraden....