Waar online slaapzakken voor een leuk prijsje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roze78, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel! Ze huilt ook wel eens hoor ;), maar niet veel: als ze erg moe is als we nog aan het eten zijn, als ik haar aankleed en als ze naar bed moet (maar de laatste tijd kletst ze ook wel ipv huilen, er zijn tijden geweest dat ze altijd veel huilde als ze moest gaan slapen, maar sinds ze op haar buik slaapt kan ze zich er beter aan overgeven).

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat vermoeden heb ik hier ook, maar doe het (nog) niet. Ze kan nog niet terugrollen. Maar vind haar 's morgens vaak genoeg lekker slapend op haar buik. En owee als je haar terug op haar rug rolt.... all-hell-breaks-lose :).
    hier ook een lachebekje voor de rest :D.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.284
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het ook niet gedaan hoor, Eva doet het zelf ;). De eerste keren draaide ik haar nog terug, maar de 3e avond dat ik dat deed draaide ze meteen weer naar haar buik, in haar slaap. En daarna weer, ze werd er erg onrustig van. Heb het toen maar zo gelaten :).
    Sinds een paar dagen zegt ze 'wawawawa' en 'dadadadada', dat heeft ze ruim een half uur gedaan vanavond voor ze ging slapen. Zo lief! Heel wat beter dan dat huilen destijds :D.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Mrijn: Thanks voor de Ikkelief tip! Heb meteen een zomerslaapzak besteld en ga vd winter voor de fleece-variant :D

5. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    25,- voor een zomerslaapzak?kolere....sorry maar ik vindt t best prijzig ja...ik ben makkelijk met mn geld uitgeven maar vindt dat best prijzig ja.
    ik heb er pas 2 bij prenatal gekocht voor 15,-
    zijn nu nog steeds te koop en te bestellen online bij prenatal.vindt dat n mooie prijs hoor 2 voor 15,-
    ze slapen er maar in hoor....

6. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ja, ik vind ze ook best duur. En dat is nog maar de zomerversie. De dikkere versie is al 50 euro. En dan wil je er vaak ook nog minimaal 2. En ze groeien er zo uit :( Heb mijn ikkelief slaapzak nu alweer naar zolder gebracht, ze heeft er een maandje in geslapen...
    Ik heb ook die van prenatal gekocht, twee voor 15 euro.

7. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik heb vanmorgen bij de A.H. ook lieve slaapzakjes gezien voor meiden (jongen hadden ze ook). voor let op:
    3,99!maat 80
    waren echt lief!roze met een printje en bloemetjes erop.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Kan me voorstellen ;).

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar een maand? Vond de maandspreiding best wel goed eigenlijk. k heb hier mt small (= ik geloof 62 tot 80). En ze slaapt er nu al 2 mnd in. En het al nog wel een hele tijd duren voor ze mt. 80 aan kan.

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Mijn propje van bijna 8 kilo en 70cm past ook nog makkelijk in een s-je. Moet de mouwen zelfs omslaan.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hoezo propje... mijn dochter is 8 kilo bij 64 cm en een hartstikke knapperd hoor ;)

Maareh, ik heb ook veel slaapzakken en ga dus echt geen 25 euro betalen voor een zomerslaapzakje. Ik vind mouwloos juist heel ideaal. Op normale dagen in een romper met lange mouwen en op warme dagen in een romper zonder mouwen.
    Ymke had gisteren 40 graden koorts, dan ben ik blij dat ze lekker mouwloos kan!
    Hema heeft ook een dunne slaapzak, maar ik heb die toevallig van de prenatal. (en dan nog een paar dikkere van de Hema)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook slaapzakken van de Kruidvat en Hema. Maar vind die van Ikkelief toch prettiger.

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    toevallig zag ik net op marktplaats een advertentie van Jets Kids Store te Zwolle met slaapzakken vanaf € 4,25 (80 cm) de grotere maat was 5 euries nog wat en ze zien er nog aardig uit ook!

Deel Deze Pagina