Hey meiden, zaterdag is mijn meisje haar knuffels verloren op Zuidplein in Rotterdam. Heeft iemand ze misschien gevonden of heeft iemand deze knuffel nog liggen? Zaterdag heeft ze wel goed geslapen, het leek mee te vallen zonder knuffel, maarja ze sliep bij opa en oma en dan is het toch anders. Nu thuis kan ze maar niet slapen zonder haar kroellies.. Het gaat om de difrax softdoek groot en dan de roze versie (lichtroze met fuchsia roze) (deze: Knuffels groot - Difrax ) De kleur die ze had wordt niet meer verkocht, een 2de vinden was al een drama toch gelukt maar nu zijn ze allebei verloren
Klopt, zij had de licht roze met fuchsia roze variant. Deze is veranderd in licht roze met oranje. Als ik die roze nergens meer kan vinden gaan we toch maar die met oranje kopen in de hoop dat ze die accepteerd.
Marktplaats.nl - Softdoek Difrax 2 kleurig roze velours tutpop 35 cm breed - Speelgoed | Knuffels De grote
Nee deze is het niet, het moet echt die grote softdoek zijn.. Het gaat voornamelijk op die lange puntmuts die de softdoek heeft.
Nee het hoeft geen nieuwe te zijn, als die er maar wel goed uitziet (niet versleten en geen vlekken enzo)
Wij hebben die.. Maar volgens mij is die met oranje. Kan nu niet kijken hij ligt ergens in bed bij dochter kan morgen wel Ff kijken.. Maar meid denk niet dat kleur zoveel uitmaakt toch als t alleen om die lange muts gaat...
Ze verkopen ze gewoon bij verschillende drogisten. Mijn dochter heeft ze ook namelijk. Gewoon even de drogist mailen.... Kun je trouwens niet bij zuiplein navraag doen? Succes!
of je nu precies dezelfde vind of niet...ik zou zowieso dezelfde knuffel in de andere kleuren gaan aanschaffen!!! Dan kan ze daar alvast wel aan wennen!
Het probleem is opgelost!! Een vriendin had nog zo'n zelfde knuffel, wel in een andere kleur, maar we dachten laten we het eens proberen. Eerst had ze zoiets van mm nee die hoef ik niet, maar we gingen weg en geen erg meer in die kroel en ze zegt opeens ooohh mijn kroel!!! De kleur maakte haar dus niet uit! 's avonds geen drama gehad en ze lag binnen een paar minuten te slapen.. We hebben vanmiddag dus een nieuwe erbij gekocht bij de drogist. (Wist inderdaad dat ze die daar verkochten het ging me alleen om de kleur omdat de kleur die ze had niet meer verkocht werd... ) ze heeft vandaag wel tig keer tegen me gezegd dat ze zo blij is met haar nieuwe kroeltjes! En weer lag ze zo in dromenland met haar kroeltjes in haar handjes.. Ben zo blij dat ze een andere kleur accepteerd.. Lexxie; we hebben naar de winkels gebeld waar ze geweest was met haar vader, helaas was er niets gevonden.. Meiden bedankt voor het meedenken!
He Joan! Hihi onze kleine meid heeft dan dus dezelfde kroel in het fuchia met die grote muts! Helaas is het hier ook een favo knuff! Maar ik heb hem destijds gekocht bij de Etos en die hebben ze inderdaad niet meer want zat namelijk ook al te kijken voor een reserve. Maar mocht ik die nog eens zien in de winkel kan ik wel eentje kopen voor jou? Alleen denk ik dat het een grote zoektocht zal worden maar goed je weet het maar nooit he