Waar ontbijt jij graag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyful, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik eet bijna nooit mijn ontbijt buiten de deur tegenwoordig maar de laatste keer was bij de Délifrance en was goed verzorgd.

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ontbijt het liefst op mn eigen bank.. :p

Als ik al buiten de deur zou ontbijten zou ik dat bij een yoghurtbarn achtige zaak willen doen.

nizzie86 en mamameer vinden dit leuk.
  3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    La place en Bagels&Beans

4. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ontbijten doen we nooit buiten de deur, maar brunchen doen we wel af en toe.
    Dan is bagels & beans wel een van mijn favorieten! La place vond ik ook altijd lekker, maar sinds de V&D weg is, heb ik er geen in mijn buurt meer. En restaurantjes doen het altijd wel goed!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ikea, Hema, mcdonalds. Ik hou dr van :D

6. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Moet er niet aan denken om buiten de deur te ontbijten. Helemaal vanwege de ongezonde dingen die je krijgt voorgeschoteld, daar wil ik mijn dag niet mee beginnen, ook niet voor een keertje.

Mijn favoriete plek is wel onze veranda die aan het huis staat. Heerlijk, ook als het regent, met een muziekje aan en alle rust van een klein dorp.

nizzie86 en Marchella vinden dit leuk.
  7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb 2x bij de hema een ontbijt gehad, maar het broodje ei vraag ik me af of het wel ei is, want er zit geen smaak aan. Kom er sindsdien ook niet meer voor ontbijt. Verder nergens ontbeten behalve op vakantie in het hotel.

Sado en Hopsatee vinden dit leuk.
  8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In de vakantie en in het weekend ( elk weekend) ontbijt ik altijd op bed. Heerlijk.

Buiten de deur alleen in het hotel waar we zijn. Dan baal ik altijd en eet liever op de kamer. Maar de kinderen willen altijd naar de ontbijtzaal...dus helaas.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bagel en beans inderdaad!!! Absoluut mijn favoriet om te ontbijten. Overigens ook de La Place.

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Heel soms gaan we wel eens naar vd Valk voor het ontbijt, is ook erg lekker!

11. ellessinia

ellessinia Actief lid

13 nov 2014
    499
    477
    63
    Ik ontbijt ook regelmatig (1-2 x per week) bij Bagels & Beans. Dat ligt bij mij om de hoek op een mooie plek in de stad. Zo relaxt om zo de dag te beginnen.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier ga ik wel is met de oudste ontbijten boj de ikea. Niks bijzonders maar voor haar een super leuk uitje.

Ook is bij de Jumbo Foodmarkt in Veghel geweesr was beter dan de ikea en hema.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    De ontbijtjesvoor 1 euro bij ikea heel af en toe dat vind mijn zoontje leuk
    En ook wel bij de intrartuin daar zit ook een speelgedeelte dus ze vermaken zich daar wel

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Ontbijtjes van Ikea (mits de eieren niet te groen zijno_O), Intratuin en Bakker Bart vind ik lekker!

Die van La Place vind ik echt ranzig. Ik weet niet of het psychisch of toeval is, maar eten van La Place valt ook gewoon echt nooit goed bij mij:$:rolleyes:

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Bakker Bart vind ik heerlijk en La Place echt superheerlijk.
    Maar ben persoonlijk geen fan van buiten de deur ontbijten. Wel buiten de deur lunchen zo nu en dan.

Nog liever kom ik bij tentjes die je in andere steden/dorpen niet hebt ;)
    De echte bistro's of lunchrooms zeg maar..

16. Betsy

Betsy Niet meer actief

Die smerige MC muffins van de mc donalds... Gadverdamme.:eek:

Als ik ontbijt buiten de deur dan doe ik dat in een eetcafetje of hotel, maar van Hema, Ikea en de mc wordt ik echt niet blij 's morgens vroeg.

nizzie86 vindt dit leuk.
  17. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Intratuin ikea delifrance la place zijn allemaal voor een keer leuk

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Mac donalds raad ik af, bleh wat was dat vies. Ikea vond ik wel lekker.

In hotel vd valk is het ook heeerlijk maar wel een stuk duurder. Weet ook niet of je daar zo kan eten.

19. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Even een vraagje tussendoor... Hoe doen jullie dat, ontbijten buiten de deur? Mijn kinderen zijn tussen 6-7 u klaarwakker (ze zijn 2 en 4) en roepen direct om boterhammen! Dus wachten tot 9 uur (of later) om eens ergens te ontbijten, dan is het 2nd breakfast. Ofzo...?

cowgirl80 vindt dit leuk.
  20. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij ontbijten meestal thuis, heerlijk broodjes afbakken etc. ik vind het heerlijk om op een vrije dag thuis buiten te ontbijten.
    Als wij buiten de deur ontbijten dan is het bij de Hema, de koude omelet op een pistolet vind ik heerlijk. Een paar keer bij de Ikea gegeten maar dat ontbijt vind ik niet echt.

Deel Deze Pagina