Ik eet bijna nooit mijn ontbijt buiten de deur tegenwoordig maar de laatste keer was bij de Délifrance en was goed verzorgd.
Ik ontbijt het liefst op mn eigen bank.. Als ik al buiten de deur zou ontbijten zou ik dat bij een yoghurtbarn achtige zaak willen doen.
Ontbijten doen we nooit buiten de deur, maar brunchen doen we wel af en toe. Dan is bagels & beans wel een van mijn favorieten! La place vond ik ook altijd lekker, maar sinds de V&D weg is, heb ik er geen in mijn buurt meer. En restaurantjes doen het altijd wel goed!
Moet er niet aan denken om buiten de deur te ontbijten. Helemaal vanwege de ongezonde dingen die je krijgt voorgeschoteld, daar wil ik mijn dag niet mee beginnen, ook niet voor een keertje. Mijn favoriete plek is wel onze veranda die aan het huis staat. Heerlijk, ook als het regent, met een muziekje aan en alle rust van een klein dorp.
Ik heb 2x bij de hema een ontbijt gehad, maar het broodje ei vraag ik me af of het wel ei is, want er zit geen smaak aan. Kom er sindsdien ook niet meer voor ontbijt. Verder nergens ontbeten behalve op vakantie in het hotel.
In de vakantie en in het weekend ( elk weekend) ontbijt ik altijd op bed. Heerlijk. Buiten de deur alleen in het hotel waar we zijn. Dan baal ik altijd en eet liever op de kamer. Maar de kinderen willen altijd naar de ontbijtzaal...dus helaas.
Ik ontbijt ook regelmatig (1-2 x per week) bij Bagels & Beans. Dat ligt bij mij om de hoek op een mooie plek in de stad. Zo relaxt om zo de dag te beginnen.
Hier ga ik wel is met de oudste ontbijten boj de ikea. Niks bijzonders maar voor haar een super leuk uitje. Ook is bij de Jumbo Foodmarkt in Veghel geweesr was beter dan de ikea en hema.
De ontbijtjesvoor 1 euro bij ikea heel af en toe dat vind mijn zoontje leuk En ook wel bij de intrartuin daar zit ook een speelgedeelte dus ze vermaken zich daar wel
Ontbijtjes van Ikea (mits de eieren niet te groen zijn), Intratuin en Bakker Bart vind ik lekker! Die van La Place vind ik echt ranzig. Ik weet niet of het psychisch of toeval is, maar eten van La Place valt ook gewoon echt nooit goed bij mij
Bakker Bart vind ik heerlijk en La Place echt superheerlijk. Maar ben persoonlijk geen fan van buiten de deur ontbijten. Wel buiten de deur lunchen zo nu en dan. Nog liever kom ik bij tentjes die je in andere steden/dorpen niet hebt De echte bistro's of lunchrooms zeg maar..
Die smerige MC muffins van de mc donalds... Gadverdamme. Als ik ontbijt buiten de deur dan doe ik dat in een eetcafetje of hotel, maar van Hema, Ikea en de mc wordt ik echt niet blij 's morgens vroeg.
Mac donalds raad ik af, bleh wat was dat vies. Ikea vond ik wel lekker. In hotel vd valk is het ook heeerlijk maar wel een stuk duurder. Weet ook niet of je daar zo kan eten.
Even een vraagje tussendoor... Hoe doen jullie dat, ontbijten buiten de deur? Mijn kinderen zijn tussen 6-7 u klaarwakker (ze zijn 2 en 4) en roepen direct om boterhammen! Dus wachten tot 9 uur (of later) om eens ergens te ontbijten, dan is het 2nd breakfast. Ofzo...?
Wij ontbijten meestal thuis, heerlijk broodjes afbakken etc. ik vind het heerlijk om op een vrije dag thuis buiten te ontbijten. Als wij buiten de deur ontbijten dan is het bij de Hema, de koude omelet op een pistolet vind ik heerlijk. Een paar keer bij de Ikea gegeten maar dat ontbijt vind ik niet echt.