Volgens mij moet je voor het ontbijt ook reserveren. Ik vind het te duur voor de kinderen als ik zie wat de onze eten kan ik beter naar de Hema gaan of Ikea. Intratuin bij ons in de buurt heeft geen eetcafé meer jammer!
Wij gaan ook wel eens ontbijten bij een turks restaurant op zondag. Is dan open buffet heerlijk! Hema is ook favoriet hier.
Ja, eerst gewoon een klein ontbijtje thuis, dan ergens naar een bos ofzo om te wandelen met de hond en daarna bijv. bij La Place ontbijten. La Place kan overigens al om 8 uur ook op zondag, bij ons in de buurt dan, Ikea, Hema en volgens mij ook Bakker Bart vanaf 9 uur. Ik heb trouwens grote eters, dus ze kunnen best veel op. Maar als ze snel vol zitten kun je de kinderen ook een ontbijtje laten delen.
Ik word altijd een beetje gaar/moe van het ontbijten bij Ikea. Ongezonde stuff enzo en dat voel je echt. Alleen de jus de orange( apart bij kopen) smaakt ergens naar ( al is die ook aangelengd met water maar voor 50 cent prima).
Ontbijtje bij de Ikea heb ik een paar keer gedaan omdat ik het een leuk idee vind. Maar uiteindelijk vond ik het niks om smorgens met mijn suffe hoofd in de drukte te zitten. La place heb ik nooit ontbeten maar wel lekker middag gegeten. Die zou ik ook als eerste voor een ontbijtje kiezen.
Ikea of Hema doe ik liever niet. Ontbijt thuis veel lekkerder. Hier ontbijten we weleens bij een buffetrestaurant (de watertuin). Wel iets prijziger maar dan heb je ook wat. M'n dochter eet vooraf thuis een cracotte ofzo, maar die ontbijt liever sowieso pas een paar uur na wakker worden.
Ik moet zeggen dat ik de Ikea, Hema en bakker Bart altijd oversla maar dan liever lekkere broodjes in huis haal, of bij een restaurant een brunchbuffet doe in het weekend. Gebeurt niet heel vaak maar voelt dan wel als verwennerij. Sommige restaurants hebben t trouwens ook doordeweeks, als er n leuke speelhoek bij zit houden de kids t ook wat langer vol.
Als je budget het toelaat heb je altijd héérlijke ontbijt buffets bij de luxere hotels. Vers, uitgebreid en gezond-of niet-maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Kun je ook als niet hotel gast aanschuiven overigens. En anders idd bij Bagels & Beans-achtige café-tjes. Ikea, Hema e.d. vind ik helemaal niks.
Maar als je niet zoveel budget hebt, is de hema ed hartstikke leuk om even met de kinderen naar toe te gaan.
Dat ontken ik toch ook niet? Ik vind het niets en betaal liever wat meer, voor een in mijn ogen, lekker ontbijt.
Ik wil hier ook n bagel&beans!!!! Yoghurtbarn is ook erug lekker om te ontbijten Ik moet er niet aandenken in n stad te wonen maar daardoor mis ik dit wel
De kinderen vinden de ontbijtjes van IKEA geweldig. Zo'n 1 euro ontbijtje maar die breiden we nog uit met een omelet en pancakes. Waar ik het lekkerste heb ontbeten/gebruncht is bij Hemels in Amersfoort. Superlekker, supervers, superleuke mensen in de bediening en als topper: Verse losse thee! Wel is het er altijd druk, maar dat snap ik wel met zo'n goede zaak.
Ik houd niet van ketens, ga liever naar lokale ontbijt restaurantjes. Nu woon ik ook in de binnenstad en ontbijten mijn kleintjes eigenlijk nooit voor 8.30/9.00. Ik zie mezelf iig nooit van mijn levensdagen ontbijten bij de Mac Donalds, dat vind ik armoedig en die smerige lucht. Ieuw!
Ontbijten doe ik altijd thuis, hou ervan om rustig aan te doen sochtends. En als ik wakker ben lust ik ook echt wel wat, dus geen zin om eerst ergens heen te gaan. Lunchen doe ik wel regelmatig buiten de deur, gezellig de stad in.
Ik weet niet waar je woont, maar vaak kun je bij hotels ook ontbijten. Wij gaan wel eens naar hotel Akersloot en daar heb je een heerlijk ontbijtbuffet (ik vind trouwens ontbijt bij de mac ook lekker hoor, maar doe dat zelden).
Ik moet er echt niet aan denken om 's ochtends vroeg,of enig ander tijdstip, bij de mac Donalds te zitten, dus dat valt bij mij onder de categorie 'absoluut niet', maar ieder z'n ding natuurlijk! De Hema vind ik wel oke, maar dan zou ik afwijken van het standaard ontbijt. Ik zou aanraden om een goede croissanterie/broodjeszaak op te zoeken waar je woont, want daar kun je ook vaak gewoon goedkoop een croissantje jam of broodje kaas kopen en het zit een stuk gezelliger. Ik ontbijt eigenlijk zelden buiten de deur, want ik heb geen zin om voor het ontbijt de deur uit te gaan, maar wij brunchen/lunchen wel vaak buitenshuis en daarvoor gaan we altijd naar leuke lunchzaakjes en restaurants.
Ik houd echt zo van buiten de deur ontbijten en ben zo blij dat dit in Nederland ook eindelijk kan (woonde eerst in buitenland in een stad waar goede koffie & lekker ontbijten buiten de deur de eerste levensbehoefte was. Als je dan in NL komt is het vrij teleurstellend). Maar ik houd dan wel van ontbijtjes als: chaipudding, oeuf en cocotte, french toast, eggs benedict etc. Niet een opgewarmd afbakcroissantje met jam zoals in hotels of bij de Ikea. Moet wel een zelf bereide maaltijd zijn. Gelukkig dus steeds vaker te vinden. Vind dit ook veel leuker met kinderen. 'S avonds zit je zo lang in restaurant etc, houd ik niet vol. Terwijl ik hier wel om 7 uur s ochtends al in vol ornaat met energiek jongetje klaar sta om iets te doen: ontbijten dus