Overstappen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben benaderd of ik miss wil overstappen naar Essent..
    Zitten nu bij Eneco!

Het gaat om een Zekerheidsgarantie Groene stroom en gas contract van 1 jaar met een slimme thermometer!

Scheelt Essent veel met Eneco of niet??
    Zijn nog nooit overgestapt, dusja.. En vriend is altijd beetje huiverig daarvoor!

2. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ik zou zeggen kijk even op de website en houd je vorige jaarafrekening bij de hand.
    Alleen zo kun je vergelijken: weten wat je verbruik is, wat je tot nu toe betaald hebt, en wanneer is je volgende jaarafrekening (ivm overstappen vlak daarvoor, dit geeft hoge maandnota's omdat je geen 'spaarpotje' kunt opbouwen d.m.v. de zomermaanden bijvoorbeeld).

3. NogMeer??

4. Niemand??

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij gaan juist weg bij eneco, we gingen zo belachelijk veel betalen. zeker met gas scheelde echt heel erg veel, we gaan nu naar de nuon en met het huidige verbruik zou het voor ons ruim 270,- euro gaan schelen op jaarbasis. Dat vindt ik wel de moeite.

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    wij willen waarschijnlijk ook overstappen van Eneco naar een andere aanbieder, maar we wachten even onze jaarnota af aangezien ze 2 weken geleden bij ons de standen hebben opgemeten. met deze standen gaan we kijken welke leverancier voor ons het voordeligst is.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Kijk goed wanneer je contract af loopt voor je overstapt, scheelt je een hoge boete.
    Soms vergoed de nieuwe maatschappij die boete wel maar moet je kijken tot hoeveel max ze vergoeden.

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Wij zijn ook van eneco naar essent overgestapt. Eneco is gewoon super duur! We zijn al een tijd overgestapt en we zouden een slimme meter krijgen, het pakje dat we kregen waren handdoeken voor 4 personen. Geen slimme meter.

Deel Deze Pagina