Het lijkt me straks heel fijn om een stoel op het kamertje te hebben.. Hebben jullie al iets ? Wie weet er misschien een fijne stoel?
Wij hebben een poang van Ikea. Het is superfijn om die stoel daar te hebben staan. We gebruiken hem meerdere keren per dag. 'S avonds voor het slapengaan een flesje, tandenpoetsen en boekje lezen in de stoel. Overdag vaak even aankleden op de stoel (lukt niet meer op de commode). Ik vind het ideaal om een beetje luie stoel te hebben staan.
wij hebben idd een stoel op de babykamer. leek wel wel fijn voor voeden 's nachts, of als je gewoon even met de kleine wilt zitten boven. wij hebben een kunststof rieten tuinstoel gekocht. zoiets als hieronder, maar dan antraciet kleur....wij hadden ook niet zoveel ruimte meer voor een stoel, dus moest een beetje compact zijn...
Wij hebben een schommelstoel. Ik vraag me wel af of dat zo comfortabel is de eerste weken maar daarna -met boekje lezen en alles- blijft het nog jaren een ideale stoel
Wij hebben een ook een schommelstoel. Zo'n hele ouderwetse, en die heeft mn schoonzus wit geverfd voor me, staat onwijs leuk! (en zit lekker, niet geheel onbelangrijk )
Hier een comfortabele fauteuil op de kamer van onze jongens. Ideaal, zit heerlijk en wordt nog steeds dagelijks gebruikt
Hier ook een schommelstoel, een rotan, zelfde als die van abypark maar dan via marktplaats. Ziet er nog nieuw uit en ik heb er mooie kussens in gemaakt! Zit heerlijk, maak er nu al veelvuldig gebruik van!
Wij hebben ook de overbekende poäng van ikea. Puur omdat mijn ouders die nog hadden staan, trouwens. Prima ding.
Wij hebben deze van de Ikea. Gebruiken hem voor iedere voeding, echt een heerlijk comfortabele stoel!
Lage schommelstoel van Marktplaats. We zijn ook allebei niet zo lang Kussens erin van de Blokker en grondverf/whitewash...
wij hebben ook de poang, maar het duurde echt een week of 8 na de bevalling voor ik er met een kind op de arm zelf in kon gaan zitten en weer uit op kon staan. Als je last hebt van je bekken, of je verwacht een zware bevalling dan is een hele luie stoel misschien geen goed idee
Zit er ook aan te denken een schommelstoel neer te gaan zetten. Zal net passen, dan moet het badje er niet staan. Maar ik twijfel nog of ik de stoel wel vaak ga gebruiken.