Hallo allemaal, Ik heb een vraagje en mischien dat iemand hier het weet. Een paar jaar geleden had ik een site gevonden waarop je kinderwagens en dergelijken kon huren. Je betaalde dan alleen de verzendkosten en het bedrag voor de periode dat je het artikel gehuurd had. Nu weet ik echt niet meer welke site dat was en kan hem via google ook niet meer vinden. Weet iemand hier mischien welke ik bedoel? Het is in nederland Alvast bedankt
Ik heb geen idee, maar waarom koop je er niet eentje op MP? Daar staan ze soms al voor een paar tientjes, heb je alleen niet het mooiste van het mooiste misschien. Misschien heb je andere redenen om te huren dan omdat je tijdelijk een wagen nodig hebt, maar als het alleen om het tijdelijk gebruik van een wagen gaat, zou ik het zo doen.
Haii, Ik heb hem maar voor 1 dagje nodig. Ik heb nu alleen 1 buggy voor de jongste. Volgende week doen we een dag plaswijckpark en we gaan met het o.v aan het einde van de dag is de oudste dan zooo moe dus leek het me handig voor die dag zo een dubbele wagen te huren zodat ze aan het einde van de dag opweg naar huis lekker kunnen dutten
Nee helaas ken ik niemand die nu nog een kinderwagen gebruikt en al helemaal niet zo een dubbele. Mischien bestaat die website ook niet meer..kan hem echt nergens vinden
Ik weet het ook niet, maar je zou ook eens kunnen kijken of er iemand op marktplaats bij je in de buurt de wagen te koop heeft staan en hem wil verhuren voor 1 dag.
Inderdaad bij het inruilwarenhuis in rotterdam Zou alleen wel tijdig bellen om een afspraak te maken om hem dan op te halen want de openingstijden ed laten nogal te wensen over
29 euro voor een dagje? Je bent goedkoper uit om er eentje voor hetzelfde geld op marktplaats te halen en dan weer te verkopen.
Ik verhuur wel buggys, voor vakanties, maar geen (dubbele) kinderwagens. Misschien bij www.travelbabyamsterdam.nl?
Via marktplaats ben je goedkoper uit.. voor 20 euro kan je er al in hebben. Enneh, met een dubbele wagen en dan met het OV.? Dat gsst hem echt niet worden denk ik. Totaal niet handig en zeker geen dubbele wagen naast of voor elkaar.
Hoezo niet? Ik heb dat heel vaak gedaan (en nog steeds, maar inmiddels in het buitenland) Kan vaak prima hoor, zelfs mijn dubbele easywalker ging makkelijk de bus en trein in.
Bij plaswijckpark kun je bolderkar huren liet ik mijn dochter in zitten en slapen, neem je dekentje mee. Was 2 euro volgens mij