Dag Dames, (en enkele heer ) ik zit een beetje in dilema. Omdat mijn man engels is, willen we straks met de geboorte 2 soorten kaartjes. Ongeveer 50 in het nederlands en een paar in het engels. Nu vinden wij vooral dit soort kaartjes leuk Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Buromac - Pirouette - 501111 en Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Beebie & Co - 910075 Nu kan je bij de drukker een wissel er bij nemen, dan kun je dus 2 verschillende teksten laten drukken. Maar dat kost ongeveer 30 euro, en we willen maar een stuk of 5 engelse kaartjes. Dit vind ik dus niet echt in verhouding. De sites waar je per stuk afrekent, zonder drukkosten, hebben alleen de recht toe,recht aan kaartjes. Ook leuk, maar niet wat wij zoeken. Daarom vroeg ik me af, weten jullie een website waar je zulke kaartjes kunt bestellen, zónder drukkosten? Andere tips zijn ook welkom! groetjes
Greetz.nl Zijn wel veel verschillende kaarten, maar of het jou smaak is dat weet ik niet, gezien het er toch anders uitziet als jou voorbeelden, die trouwens wel heel verschillend zijn van elkaar.
Geen idee of het kan, maar wie weet...en wie weet een optie als je nergens anders iets leuks vindt: vragen of je een aantal onbedrukte kaartjes kunt krijgen en die dan zelf printen?
Je kan bij de meeste drukkers wel blanco kaarten vragen Gewoon 75 kaarten aanvragen en 70 laten drukken! Bij ons kon het wel.
Je kunt bij de Engelse kaartjes ook een Engels inlegvel doen. Dus een Ned beddrukt kaartje en een Engels gedrukt inlegvel. Die inlegvellen kun je zelf maken
hmm wel goeie tips! Over dat zelf drukken zit ik nog te dubben. A moet ik daar maar net puf voor hebben,(heb een grote kans op een ks, dus dan lig ik sowieso een paar dagen in het ziekenhuis) zo net na de bevalling, en B vraag ik me af, wordt dat wel mooi?? Weet ook niet of mijn man daar zin in heeft....Maar voor nood kan het wel natuurlijk! Maar niemand kent een website met iets andere kaartjes, én toch geen drukkosten?? @Corry1985, ja weet ik hoor, maar tis ook maar een voorbeeld. Die eerste (met handjes) lijkt een beetje op wat we bij mijn dochter hadden, de 2e is gewoon echt wat anders, dacht dat die het idee het duidelijkst weergaf Ik zal eens rond snuffelen bij greetz! @miepens, maar volgens mij hebben ze daar alleen de rechte kaartjes toch? NIet 3 luikjes of gekke vormen...
Wat je ookkan doen is, de nl kaartjes bij die site bestellen en dan nog een paar in het engels die erop lijken bij greetz of kaartje2go
dat je 2 verschillende kaartjes hebt... is ook nog een idee inderdaad.. Punt is, dat wij voornamlijk van afwijkende maten houden, dus kan al wdb niet echt iets vergelijkbaars kiezen... maar kan zeker wel even kijken!
Op poobies kan je zelf een kaartje ontwerpen dus dan kan je misschien iets maken wat qua kleur/thema past bij jullie andere kaartje.
Hier hebben we de geboortekaartjes voor onze dochter ook blanco besteld, en m'n vader heeft ze gedrukt. Nu de trouwkaarten weer blanco besteld, en gaat hij weer drukken. De geboortekaartjes voor de tweede doen we net zo. Maargoed, wij hadden bij dochter een 50-60 kaartjes verstuurd, trouwkaarten zijn er max 25, en geboortekaartjes voor de tweede zal ook max 40-50 zijn. En dan 100 euro drukkosten vind ik gewoon veel te veel
Zo ga ik het ook doen. Ik heb wat buitenlandse collega's die ik toch een kaart wil sturen, en ga het met een engels inlegvel doen.