deze morgen naar gynecoloog gebeld omdat ik vorige week eisprong had en niets voelde. 2de keer clomid genomen en nu voel ik wat ik normaal bij eisprong voelde dus was in de war... verpleegtser zei dat mijn waarden vorige week heel goed waarden en dat sommige vrouwen dat vlug voelen als ze zwanger zouden zijn. maar niet te veel hopen zegt ze.. ja tuurlijk ge zegt mij juist dak da nu mss voel omdat mss goed nieuws word maar dan zegge dak nie mag hopen??? kweet dat er nog veel kans is dat misga maar hoop natuurlijk van niet e.. zijn er nog mensen die het vroeg voelden en goed gebleven is??
Nieckje niet zo snel opgeven meid, geef ons ff wat tijd om je te steunen he . Misschien is het ook wel moeilijk om te reageren op je vraag, omdat het gewoon nog zo onzeker is. Niemand kan er in dat stadium iets van zeggen of het goed zit meis. Je kunt alleen maar hopen en hopen mag altijd! Dus das domme opmerking van die verpleegster zou ik zeggen. Ook al is hoop soms eng, omdat je dan de teleurstelling misschien wat groter is. Maar volgens mij kun je in dit proces van zwanger worden niets anders dan hopen dat het goed komt! Succes met wachten! Ik duim voor je!
vind het gewoon zoooo raar dat ik nu EXACT zelfde voel als ik normaal bij eisprong voel. maar deze was volgens gynecoloog vorige week en voelde dan niets.. dus door dak nie weet wa ik nu voel ofzo ben ik stressie en ongeduldig.. sorry daarvoor is gewoon moeilijk om er met anderen over te praten.. Bedankt voor je reactie
Geeft toch niet, het is ook een onzekere periode, waarin je van alles kunt voelen, maar niets zeker is. Gewoon lekker meekletsen in een van de topics hier, grote kans dat je herkenning vindt bij de meiden hier!