wat geef ik mijn vriendin voor wekelijks oppassen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door leeuwen77, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Mijn vraag zegt het al.
    Een van mijn vriendinnen offert een halve dag van haar 2 vrije dagen op om op te passen. Ze zegt zelf er niets voor te willen hebben, maar dat vind ik wel erg makkelijk! Hebben jullie ideeen?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Misschien een kadobon van een thermeabad? Of gewoon om de zoveel tijd gezellig een avondje uit, jij met je vriendin om haar te bedanken?

3. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, daar zat ik ook aan te denken, maar ik vind het zo weinig! Wat zij voor mij doet betekent zoveel meer!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat is ook zo, voor je eigen gevoel.

Ik zit momenteel met precies hetzelfde, heb de kleine van een vriendin hier 3 dagen in de week omdat ze zelf in het ziekenhuis ligt en haar man graag de hele dag bij haar is. Ze vroegen ook wat ik ervoor zou willen hebben maar ik wil hier ook niks voor hebben! Als ze zouden komen met bv een bon ergens voor zou ik het zeker op prijs stellen hoor, maar verwacht helemaal niks! Doe het zo graag voor ze en het is maar een kleine moeite!

Je kan ook proberen te bedenken hoe jij je zou voelen in bv haar situatie. Als het andersom was. Denk dat iedereen zoiets graag doet voor een vriend/vriendin. Gewoon omdat het al leuk is om op zo'n kleintje te passen en te vertroetelen! Ipv er iets voor terug te krijgen!

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Wat zijn er toch verschrikkelijk lieve vriendinnen! Ik ben blij dat ik ook zo'n lieve vriendin heb!

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou er op staan om haar te betalen en anders zou ik mijn kind er niet brengen...

Dit klinkt misschien wel vreemd, maar ik zou niet willen dat een ander gratis op mijn kind past terwijl ik geld aan het verdienen ben op mijn werk.
    Of ik zou ook een halve dag op haar kind passen ofzoiets.

7. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ze komt hier oppassen en niet bij haar thuis! Ze heeft zelf geen kinderen, dus voor haar kinderen kan ik niet oppassen. En geld wil ze al helemaal niet! In het begin heb ik gezegt dat ik niet wilde dat ze zou oppassen, maar dat vond ze heel jammer en bleef het aanbieden. Dan ga ik nu toch niet zeggen dat ze niet mag oppassen!

8. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ideeen:
    - geld apart zetten op een rekening die dan voor je kind later is; dat vinden sommige oppassen dan misschien een beter alternatief...
    - haar laten mee-eten op de dag dat ze komt oppassen
    - iets voor haar doen waar zij een hekel aan heeft; strijken bijvoorbeeld
    - elke maand een ander soort kadobon
    - een tijdschriftabonnement, zodat ze wekelijks/maandelijks iets krijgt voor haar zelf...

Deel Deze Pagina