Waar op te besparen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rizzoli, 7 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Die gaat nog met zijn baas praten. Maar hij is nu op vakantie.

Syane vindt dit leuk.
  2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Dat is alvast wat. Mijn ervaring is overigens wel dat switchen meer opleverd dan onderhandelen over je salaris.. andere werkgever? Omscholen?

Rizzoli vindt dit leuk.
  3. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou dit dus.
    Mijn man is er vorig jaar 18% op vooruit gegaan met salaris puur door over te stappen. En zijn oude werk zat hij op zijn top (leidinggevende functie) wat hij daar kon verdienen en hier zit hij midden van zijn schaal ongeveer en dan begon hij ook weer in het midden ongeveer en zijn er nog 3 a 4 stappen (kwa functies) die hij weer omhoog kan :D en dan hebben we nog maar niet over de hoeveelheid stappen die hij kan maken in salaris :|

Lies1611 en Syane vinden dit leuk.
  4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Maar je moet ook nadenken is het verstandig nu van werk te veranderen.. Vooral als je wat vast hebt.. Zoals ik ook lees is door onverwachte kosten dat nu alles ff wat minder gaat en stukje maand over houden.
    Zoals eerder gezegd alles bij houden, kijken waar je kan overstappen na goedkopere opties, streamingdiensten tijdenlijk stop zetten. Week menu maken, en daar alle boodschappen voor halen, en dan kan altijd dat je de dagen omwisselt met koken hoe je je voelt natuurlijk.

Ysabella, Paardenbloem, Yellowstone en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Hebben jullie een rijbak? Wij verhuren onze bak voor 30 euro per maand aan 3 buren zodat hun dochter(s) bij ons in de bak kunnen rijden misschien is zoiets nog een optie

Paardenbloem, Rizzoli en Damay77 vinden dit leuk.
  6. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Dus krijgen daarvoor 90 euro per maand en dan met evt een betalende verzorgster voor je dochtertje der pony heb je je kosten voor de paarden eruit

Rizzoli en Damay77 vinden dit leuk.
  7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Hey, das een mooie regeling! Nee wij hebben helaas geen bak. We hebben alleen paddocks. Ik reed in de paddock van mijn paard. En daarvoor in de bak van de buren.

8. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Het voelt nu als ver weg maar heb je in de wintermaanden al gekeken naar je thermostaat verlagen?
    Ook zou je kunnen kijken of je een sport abonnement kan nemen waarbij je alleen overdag mag sporten aangezien je waarschijnlijk dat nu al doet. De maandelijkse kosten zijn dan lager

Rizzoli vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina