wij vertrekken 13 juli naar de belgische kustplaats westende... lekker een appartementje aan zee afgehuurd voor 20 dagen! kindjes mee en lekker genieten samen heb er heeeel veel zin in!!! waar gaan jullie naartoe en wanneer?
Ik vertrek over 2 weken naar Belgisch limburg, 12 dagen met m'n meiske op een vakantiepark. Heb er zin in!
In september 3 weken naar Zweden, heerlijk! Lekker groot huis middenin de natuur dus ons kleine meisje kan er naar hartelust spelen en ontdekken.
Drie of vier weken bij m'n moeder in Frankrijk bivakkeren. Zij gaat ook nog op vakantie dus hebben we het huis voor ons alleen. Als je daar de tuin uitloopt loop je zo het bos in. M'n vader woont een paar dorpen verder op dus hij komt ook nog langs. Hij woont ook aan het bos. Je ziet in die omgeving meer kippen en koeien dan mensen of auto's op een dag,heerlijk!
Helaas zit het er financieel voor ons niet in om naar het Buitenland te gaan maar we gaan volgende week wel een weekje naar Landal in Hapert Brabant .. Dan zijn we er toch nog ff uit En gelukkig lekker naar de bossen en niet naar de kust want ik zie iedere dag al de zee ( wonen aan de kust )
dit jaar nergens naartoe. We hebben het geld nodig voor de kleine en nemen verder ook geen vakantie op. Pas als de kleine geboren is. Liefs
wij gaan naar balkonia en tuinia hahaha nee zijn druk bezig met de bouw van mijn hondepension dus blijven lekker thuis!! misschien in september een weekje naar mijn ouders in Spanje liefs Es
Ik heb nu 2 weken vakantie en ben gewoon lekker thuis dan gaan we van 31juli tot 7 augustus een weekje naar Duitsland op vakantie met mijn familie en dan gaan we van 6 tot 19 september heerlijk naar Zuid-Frankrijk direct aan de Middellandse Zee met onze beste vrienden en hun dan 4 maanden oude dochter... Ik heb nog nooit zoveel vrij gehad in een korte tijd.