We willen graag een paar dagen weg in augustus, maar als ik de prijzen zie van bungalow parken val ik achterover Nu dacht ik dat het ook best mogelijk is om met een baby in een hotel te zitten, mits de facaliteiten zijn aangepast. Zie ik dat goed? is het te doen met een dan 2 maanden oude baby in een hotel te zitten? Hoe is jullie ervaring? En wie weet van die leuke hotels waar je makkelijk een campingbedje op krijgt. Liefst in zuid holland. Ik hoop op wat reacties.
Weet niet of je van kamperen in een stacaravan houdt maar dan is dit misschien wel een aanrader. Campings in Zuid-Holland Nederland - ACSI Wij gaan in augustus 14 dagen weg en wilden ook eerst een huisje huren maar net wat je zegt het is schreeuwend duur. Persoonlijk vind ik een stacaravan met zo'n kleintje handiger dan een hotelkamer. Je legt ze als ze gaan slapen rustig in een eigen kamertje en kan dan lekker nog even buiten zitten of zo. En als je wil kook je je eigen prutje en zit je niet met zo'n kleintje iedere avond in een restaurant. In ieder geval wens ik je een fijne vakantie toe.