Mja heel flauw.. Maar je hebt in mei ook vaak 2 weken vrij Wij dit jaar zelfs 3 weken in mei dus wij zijn lekker naar Griekenland geweest in de meivakantie. Scheelde maar 1000 op een week voor 3 personen
Bij ons ligt het eraan wanneer ik zwanger wordt. in september heb ik 3 weken vakantie. Als ik nu zwanger ben, willen we eind mei/begin juni een weekje weg. Want dan heb ik verlof in september. En als het langer duurt gaan we gewoon in september.. Waar we naar toe gaan weten we nog niet..
We weten het nog niet. We willen heel graag een camper kopen, en zijn daar druk voor aan het sparen. En dan wordt het of richting Italië ( en dan Venetië, die kant op ) of Scandinavië. Een rondreis Denemarken en Zweden.
Net als afgelopen jaar naar bergeijk, camping de Paal Hopen op weer zulk goed weer dan hoeven wij geen 100den km's te rijden voor een fijne vakantie!
Maar niet als wij gaan Stuk gunstiger geprijsd. Iemand nog ideeen voor na NY, we dachten aan providence of de white mountains. Boston, Toronto, Washington hebben we al vaker aangedaan.
Wij zitten in dubio. Normaal altijd 2x per jaar een vliegvakantie. Volgend jaar hadden we als plan om te gaan kamperen in Duitsland. Aangezien onze jongens daar nu wel de leeftijd voor hebben. Alleen financieel gezien zitten we in twijfel. We redden het wel maar toch vinden we het wel fijn om nu eens wat extra's op de rekening te houden. Mijn schoonouders hebben nog een 2e huis op Texel. Dus ik denk dat we daar 1 of 2 weken heen gaan.
Hangt ervan af hoe de baby het gaat doen ( ben uitgerekent in maart),maar wij willen heel graag naar Italie Lagio Maggiore of zoiets haha met de auto en dan op een camping in een stacaravan...oja en ongeveer juni wilden we gaan.
Iets warms in het vroege voorjaar Hopelijk Azië in juni maar het allerliefst een zwangerschap en dan doen we het helemaal anders
Wij zijn ook aan het rondkijken en twijffelen heel erg tussen vliegreis of stacaravan in frankrijk/Italië/Spanje.. Best wel wat eisen qua camping dus voor nu gaat de voorkeur uit naar vliegvakantie combinatie hotel. Of iemand moet een onwijs leuke camping weten in bovenstaande landen waar genoeg te doen is voor kids en lekker aan het strand, vlakbij een meer, leuk stadje, mooi weer, leuke zwembaden, genoeg te spelen....
Wij willen naar Frankrijk of Spanje. (vliegend) Wil in januari/februari eens gaan uitzoeken waarheen en wanneer.
Wij gaan in feb. 2 weken naar Egypte en voor de rest nog niets gepland zal denk ik sept/okt nog Turkije worden.