Onze planning is om in Sept 2 weken naar Tenerife te gaan, nog niet geboekt, eerst ff kijken of de mogelijkheid er is dat mijn broertje (16) dan mee kan (tja buiten de schoolvakantie om maar hij wil zo graag mee). En het ligt er ook aan hoe het met mijn moeder gaat (morgen met de eerste Chemo kuur beginnen).
Duikster, het is camping Kirchzarten in Kirchzarten erg mooie, schone en leuke camping. Vanaf de camping loop je zo het dorp in en dat is ook ideaal (station 10 a 15 min lopen). Daar stap je zo gratis de trein in naar bijvoorbeeld Freiburg. Het lijkt wel of dat ik aandelen heb gekocht maar ik heb het daar gewoon leuk gehad Groetjes Senna
Geen idee nog. Wij gaan kamperen en we plannen altijd van alles, maar boeken niks en meestal doen we uiteindelijk iets heel anders dan we gepland hadden.... En nu hebben we onze caravan net verkocht, we zijn op zoek naar een grotere, dus nog maar even afwachten hoe dat allemaal gaat lopen. Stel dat we niks vinden, dan zou ik het wel leuk vinden om een paar weken naar Corsica of Sicilie te gaan, vliegen, auto huren en een paar verschillende accommodaties om het eiland goed te verkennen.
Komend jaar voor het eerst als gezinnetje op vakantie. We gaan naar Normandie, luxe stacaravan op 5* camping. Toen we nog met zn tweetjes waren maakte we altijd lange en verre reizen, nu voor het eerst een "degelijke" auto/gezinsvakantie! En heb er zo'n zin in!!
Rondreizen door Costa Rica met onze dreumes van dan 16 maanden whoehoe! En eind van het jaar hopelijk naar gran canaria oid.
Wij gaan in juni/juli 5 weken naar Turkije. Hebben net deze week de tickets geboekt. Eerst 2,5 week Alanya en dan nog 2,5 week in het dorp van mijn schoonfamilie bij Ankara.
Wij gaan het volgend jaar ''simpel'' houden en waarschijnlijk midweek centerparcs. Na 7 jaar Turkije willen we hopenlijk volgend jaar trouwen en gaat daar ons geld inzitten
We zijn dit jaar naar Egypte en miami geweest. We gaan het jaar 2013 eerst beginnen met een korte trip naar Londen 1 januari en daarna zien we wel weer verder