Waar op vakantie in 2013?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lady S, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Onze planning is om in Sept 2 weken naar Tenerife te gaan,
    nog niet geboekt, eerst ff kijken of de mogelijkheid er is dat mijn broertje (16) dan mee kan (tja buiten de schoolvakantie om maar hij wil zo graag mee). En het ligt er ook aan hoe het met mijn moeder gaat (morgen met de eerste Chemo kuur beginnen).

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Duikster, het is camping Kirchzarten in Kirchzarten :) erg mooie, schone en leuke camping. Vanaf de camping loop je zo het dorp in en dat is ook ideaal (station 10 a 15 min lopen). Daar stap je zo gratis de trein in naar bijvoorbeeld Freiburg. Het lijkt wel of dat ik aandelen heb gekocht maar ik heb het daar gewoon leuk gehad :)

Groetjes Senna

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Geen idee nog. Wij gaan kamperen en we plannen altijd van alles, maar boeken niks en meestal doen we uiteindelijk iets heel anders dan we gepland hadden.... En nu hebben we onze caravan net verkocht, we zijn op zoek naar een grotere, dus nog maar even afwachten hoe dat allemaal gaat lopen. Stel dat we niks vinden, dan zou ik het wel leuk vinden om een paar weken naar Corsica of Sicilie te gaan, vliegen, auto huren en een paar verschillende accommodaties om het eiland goed te verkennen.

4. miep84

miep84 Niet meer actief

Komend jaar voor het eerst als gezinnetje op vakantie. We gaan naar Normandie, luxe stacaravan op 5* camping.

Toen we nog met zn tweetjes waren maakte we altijd lange en verre reizen, nu voor het eerst een "degelijke" auto/gezinsvakantie! En heb er zo'n zin in!! :D

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Rondreizen door Costa Rica met onze dreumes van dan 16 maanden whoehoe! En eind van het jaar hopelijk naar gran canaria oid.

6. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Wij gaan kamperen in de Ardèche Frankrijk. Hebben een bungalowtent gehuurd. :)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij gaan in juni/juli 5 weken naar Turkije. Hebben net deze week de tickets geboekt. Eerst 2,5 week Alanya en dan nog 2,5 week in het dorp van mijn schoonfamilie bij Ankara.

8. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan het volgend jaar ''simpel'' houden en waarschijnlijk midweek centerparcs. Na 7 jaar Turkije willen we hopenlijk volgend jaar trouwen en gaat daar ons geld inzitten :)

9. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Leuk daar zijn wij in 2007 geweest. Leuke dingen gedaan ondanks 2 weken regen ;)

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Waarchijnlijk 2 weken naar Mallorca in juni

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hemelvaart naar de paal
    Bouwvak de kleine wolf

Allebei in Nederland

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

We zijn dit jaar naar Egypte en miami geweest.

We gaan het jaar 2013 eerst beginnen met een korte trip naar Londen 1 januari en daarna zien we wel weer verder ;)

Deel Deze Pagina