waar op vakantie in februari

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jufkrisje, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi dames (en mannen?)

omdat we volgend jaar in oktober trouwen gaan we van de zomer niet op vakantie.. Dit om onze huwelijksreis te kunnen bekostigen :D

Maar nu begint het bij ons toch wel een beetje te kriebelen ;) om in februari op vakantie te gaan. Normaal gaan we hier in brabant carnvallen maar omdat er dan best veel geld uitgegeven wordt kunnen we echt beter op vakantie gaan... :$Jaja, 5 dagen tanken is mijn a.s. zijn carnvalsmotto dan.. ;)

Dus nu toch aan het rondzoeken voor een weekje zonvakantie max 350 p.p. We proberen steeds nieuwe vakantielanden te kiezen dus liever niet richting turkije, egypte. Oja, en we moeten wel gewoon lekker kunnen zonnen en relaxen aan het zwembad :)

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja ik denk niet dat je in die carnavalsweek voor 350 euro veel hebt. misschien een 2 sterrenhotel. maar ik zou gewoon goed aanbiedingen bij bv d reizen of zo in de gaten houden

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar vakantie.
    Elmo

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    350 euro pp, dus dan zit je op 700 samen, jawel toch moet wel iets te vinden zijn??? missch., iets meer, maar ik reken altijd eten doe je thuis ook, dus die kosten tel je er ook ff bij!

Ik denk dat je wel komt op Turkijke en Egypte, check even of t daar dan lekker is hoor! Want in februari zijn de Griekse eilanden nog niet zo warm geloof ik, en de Canarische kan wel maar die zijn duurder! En verder, misschien Marokko / Tunesie of Gambia? weet niet hoe duur hoor, en Tunesie hoor ik niet zulke denderende dingen over.

Ik denk zelf, als je niet duur wilt, het is een extraatje en je wilt zon dat je dan toch aan Egypte/Turkijke moet denken hoor!

En als je besluit niet voor speciaal de zon te gaan: Tsjechie is niet duur dacht ik! Of Hongarije.

Groetjes!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Denk eerlijk gezegt niet dat je voor dat budget in de zon terrecht komt.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Voor € 350,-pp kan je misschien naar Spanje of Tunesie. Maar voor wat luxe zullen jullie wel wat meer bij moeten tellen.

Succes..

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Zowel spanje als tunesie zijn niet echt heel erg lekker warm in die tijd

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Uit ervaring weet ik dat, wanneer je niet naar Turkije of Egypte wilt, je geen (redelijk warme) zon zult tegenkomen in februari.... Dan moet je al naar Florida of zo en dat lijkt me niet haalbaar met het budget en het aantal dagen. Ben zelf in Egypte geweest, paar jaar geleden, in januari, heerlijk 25 graden dus genoten! Waarom wil je daar niet heen?

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zijn we vorig jaar net geweest.. in januari en inderdaad erg mooi...

nu dachten we dus zelf aan tunesie... budget mag ook wel iets hoger hoor ;) zijn niet heel arm (nog niet, wacht maar tot de bruiloft) maar hoor dus dat tunesie niet heel warm is

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij waren 2 jaar geleden in februari in Tunesië geweest we konden toen lekker zonnen.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    O ok, wij waren er 3 jaar geleden eind febr. en hadden het koud brrrrrrrrr. Graad of 18.

TO wat denk je van dominicaanse republiek? of Gambia?

Deel Deze Pagina