Met de kerst willen we met de hele familie een paar dagen weg. Dat zijn dan 9 volw. en 3 kinderen (11mnd-2jr-3jr) We willen ergens in een huisje waar veel kans is op sneeuw. En het liefst natuurlijk niet al te lang rijden Wie heeft er ervaring met zulke vakantie en weet een leuke plaats?
ik zou denken aan de ardenne in Belgiƫ kan je evt op een park gaan zitten van Sunparks...zijn grote huisjes tehuur, tenminste als je met ze allen in 1 huis wilt..en ook nog een zwembad op het park of evt huisje van Landal in die omgeving en als je zelf kook, makkelijke maaltijden, dan valt alles nog mee ook...of zelf de gourmet meenemen...als je smorgens het vlees uit de vriezer zou halen kan je dat makkelijk meenemen voor savonds of de volgende dag.... veel plezier alvast...al hebben we eerst nog zomer hoor
Dank je voor je reactie. Daar had ik idd nog niet aan gedacht Zomervakantie is al geboekt De zomer mag van mij ook nog heeeeeel lang duren, dan pas weer de winter, maarja de kerstdagen moet je snel bij zijn met boeken
ik bedoelde deze dus: http://www.sunparks.nl/NL/NL/vakantiepark/ardennen en dan zou ik zelf voor de select villa's gaan met zoveel personen en het voordeel van sunparjks is dat er voor de kleine een houte ledikant staat op 1 van de slaapkamers en een leuks zwemparadijs veelplezier alvast...
Heeeej dank jullie..jullie zijn geweldig. Ik ga me er vanavond eens rustig voor zitten als de kids slapen