Help!!!! Peuterbed....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by mama van 2 meiden, Aug 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iemand een idee waar je een niet al te duur peuterbed / meegroeibed kan kopen?
    Ik wil er vandaag 1 halen voor mijn dochter maar IKEA heeft problemen met de leveringen dus die valt af.....

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Leen bakker?
    Al heb ik daar verder geen ervaring mee...

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik zag anderhalve week geleden bij Ikea een peuterbedje wat was afgeprijsd naar 30 Euro. Niet duur, maar het was wel een rood bedje, dus dat moet maar net bij je spullen passen. Was trouwens bij Ikea in Amersfoort, de Kritter ofzo heette het.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    leenbakker.
    heel goed bedje.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ sonja, waar staat dat bedje?

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier in Nijmegen dus niet...ze schijnen momenteel niet geleverd te worden. Ik was al wezen kijken maar niks dus..jammer!

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

Jul 15, 2008
    1,081
    0
    0
    Ergens in NL
    En de peuterbedjes die Prenatal verkoopt? Wij hebben hem daar gekocht. Weet niet of je die te duur vindt?

Succes!

8. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Moet je er per se nu á la minute eentje hebben? Anders misschien toch gewoon wachten tot Ikea weer kan leveren of evt. even op marktplaats kijken?

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een peuterbedje van leenbakker. had geluk want dit was de laatste in die vestiging. Het is een heel leuk bedje en niet duur. Die verkoper zei toen ook al dat ze voorlopig niet meer geleverd zouden worden bij leenbakker... wel jammer want het zijn leuke betaalbare bedjes.

Share This Page