Hoi Ladies, Ik heb sinds 1 maandje een puppy, en ik had al bijna 2 jaar een poes die ik ook van kleins af aan heb. De eerste 2 dagen was de poes best wel boos op de hond, en deelde ook 3 tikken uit. Daarna ging het gelijk eigenlijk goed. Maar onze puppy is sirieus ZO ONTZETTEND enthousiast als ze de poes ziet, 't lijkt wel trippen. Ze vliegt er achteraan, springt in de poes d'r gezicht. Ook al rent de kat weg, of probeert het uit te halen, de puppy blijft doorgaan. Nu sinds een week gaat de puppy achter de poes aan, en dan gaat de puppy op d'r rug liggen, en gaat de poes er boven op zitten. Soms lijkt 't wel een soort houtgreep ..?!?! En dan mept ze zonder nagels, en lijkt ze te bijten maar t puppy vindt t helemaal geweldig. Wat is dit, spelen of is de kat echt boos? Vind het namelijk wel zielig voor d'r want ze krijgt echt geen moment rust meer! Ik doe wel me best uiteraard om de puppy bij dr weg te houden. Had de dokter gebeld, en die zij waarschijnlijk spelen, maar hou t in de gaten.
Dat klinkt mij ook al spelen. Helemaal zonder nageltjes, dat komt wel goed. Als de poes het echt zat is, gaat ze wel hogerop zitten oid.
Lijkt idd op spelen. En kan volgens mij niet zoveel kwaad. Zolang er geen nagels oid aan te pas komen. De kat kan neem ik aan op hoge gelegen gedeeltes komen waar hij:zij zelf rust kan zoeken. Hebben jullie een bench? Misschien dat je de pup f en toe ook in de bench kan doen zodat beide tot rust kunnen komen.
Klinkt idd als spelen als poes boos is blazen dikke staart haren omhoog en uithaalt met nagels dan jammert de pup wel hoor en met een misschien hogere kattenpaal met plankjes kan je een rustplekje voor de poes creëren
Dankjewel meiden! Ja nee de puppy vindt het geweldig, en toen ze de eerste dag een tik kreeg, jammerde ze inderdaad wel. De poes kan inderdaad hoog op de meubels, bank, vensterbank, krabpaal huis ding, maar ze rent er vaak als een gek naar toe, omdat de puppy er weer achteraan zit. Maar ze zal vanzelf wel rustiger worden..
Beetje rang bepalen en spelen .Zo te lezen heeft de poes gewonnen . Als de poes het echt beu is, dan grijpt ze wel in hoor. Maar zo te lezen vind ze de hond ook wel leuk.
De poes wil gewoon duidelijk maken wie er de baas is. Op een speelse manier. Gaat wel goedkomen hoor. Voor je het weet kunnen ze niet meer zonder elkaar
Ja de poes loopt wel altijd de rondjes mee, die ik wandel met 't hondje dus dat is sowieso wel heel erg leuk !! De poes is echt een jager, en dood alle vogels, muizen etc. Dus ik ben vooral bang dat ze misschien een keer iets te hard iets doet, maar de hond piept niet en de kat ziet er niet kwaad uit dus inderdaad, vast rang bepalen en spelen De dokter zei ook dat je de ogen en oren van de kat in de gaten moet houden als ze boos worden.