hai ik ben op zoek naar een leuk eerste shirtje voor op het geboorte kaartje. we hadden er een gevonden bij prenatal maar nu blijkt dat me nichie hem ook heeft dus wil me man hem niet meer vooro p de foto. ben al een beetje aan het surfen geweest maar kan nergens wat leuks vinden. iemand dus ideeen of sites. of miss want dat leek ons ook geweldig een voetbalshirt van psv (cluppie van ma) bij de shop hebben ze die niet maar miss dat iemand een alternatief weet. dr is vanalles voor die kleintsje van voetbal clubs maar niks in het heel erg klein.
Neem aan dat de baby straks nadat hij/zij geboren is op de foto moet met het shirtje/pakje aan en dat het daarom een klein maatje moet zijn ! Verder weinig tips, misschien zelf een tekst laten printen op een shirtje?
op de site staat wel iets van babykleding,maar niet met maat erbij. Baby kleding - Supporterswinkel PSV
Waarom laat je er niet zelf 1 drukken. bij www. simplycolors.nl bijvoorbeeld. Dan kan je toch zelf de tekst bepalen. Wij hebben een shirtje met: Ik ben super LIEF! gr
Ik heb de eerste kleertjes voor op de foto ook bij simplycolors.nl besteld. Omdat we niet weten of het een jongen of een meisje wordt, heb ik een blauw en een roze rompertje gekocht met de respectievelijke teksten en bijpassende lettertypes: it's a boy/girl!
verder bedankt voor de reacties hadden ook al gedacht aan laten drukken bij deze sites. die site van psv is trouwens ook leuk die had ik nog niet gezien idd beetje jaamer dat er geen at bi jstaat maar stuur ze wel ff een mail.
T-shirts 0 tot 6 jaar : Babygoodies, Hippe en unieke babyspulletjes! BABYSTUFF | Large Popmerchandising hét bedrijf voor: Bandmerchandise (T-shirts, longsleeves, caps, back-packs, wallets, enz), cd's, lp's, video's, dvd's, boeken, posters, vlaggen, kleding, fun-items, gothic, horror, magic&mystery en celtic gerelateer