komische shirtjes ed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama suus, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai ik ben op zoek naar een leuk eerste shirtje voor op het geboorte kaartje. we hadden er een gevonden bij prenatal maar nu blijkt dat me nichie hem ook heeft dus wil me man hem niet meer vooro p de foto.

ben al een beetje aan het surfen geweest maar kan nergens wat leuks vinden.
    iemand dus ideeen of sites.

of miss want dat leek ons ook geweldig een voetbalshirt van psv (cluppie van ma) bij de shop hebben ze die niet maar miss dat iemand een alternatief weet.
    dr is vanalles voor die kleintsje van voetbal clubs maar niks in het heel erg klein.

2. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Als je een foto voor op het kaartje maakt zie je toch niet welke maat het pakje is.....

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Neem aan dat de baby straks nadat hij/zij geboren is op de foto moet met het shirtje/pakje aan en dat het daarom een klein maatje moet zijn ;)!

Verder weinig tips, misschien zelf een tekst laten printen op een shirtje?

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
  5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Bij de hans textiel hebben ze er wel... little baby big voice en I do tricks when nobody is watching

6. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Waarom laat je er niet zelf 1 drukken.
    bij www. simplycolors.nl bijvoorbeeld. Dan kan je toch zelf de tekst bepalen.
    Wij hebben een shirtje met: Ik ben super LIEF!

gr

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Of bij rainbowbabies.nl

8. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb de eerste kleertjes voor op de foto ook bij simplycolors.nl besteld. Omdat we niet weten of het een jongen of een meisje wordt, heb ik een blauw en een roze rompertje gekocht met de respectievelijke teksten en bijpassende lettertypes: it's a boy/girl!

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das waar maar jah als ie er in verzuipt zie je dat wel en das niet mooi moet dus wel goed passen

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    verder bedankt voor de reacties hadden ook al gedacht aan laten drukken bij deze sites.

die site van psv is trouwens ook leuk die had ik nog niet gezien idd beetje jaamer dat er geen at bi jstaat maar stuur ze wel ff een mail.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    impf & elfs heeft misschien wel een leuk shirtje... ik vind ze zelf iig helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina