Ik heb sinds een maand een nieuwe baan waarbij ik wisselende diensten draai, waaronder 's avonds en in het weekend. Nu "past" m'n man op die momenten op, maar dit is niet ideaal. Hij heeft een eigen bedrijf en dat is best druk, dus op tijd komen is nogal lastig. Nu heb ik al een gastouder voor overdag, maar ik ben op zoek naar een gastouder / oppas aan huis die tijdens mijn diensten kan oppassen tot mijn man thuiskomt. Het gaat om ongeveer 10 uur per week. Heeft iemand een idee waar ik zo iemand kan vinden? Ik woon in Lelystad en heb al een advertentie op Marktplaats gezet. Morgen ga ik nog bellen met gastouderbureaus. Als ik Google kom ik onwijs veel sites tegen, zoals oppassen.nl, dus ga daar ook even speuren.
Wij hebben het geprobeerd via de site oppasgezocht.nl en uiteindelijk een vaste oppas voor 's avonds en een avondje uit gevonden via het supermarktbord.
Op oppassen.nl staan wel interessante advertenties, maar om te reageren moet ik lid worden. Kost 9,99 per maand ofzo. @mama van Ruben: oppasgezocht.nl bestaat niet (meer) Kent iemand nog andere sites?