Mijn dochtertje vindt het nu erg leuk om lekker in de tuin om te struinen. Ze heeft al een paar laarsjes, maar ja met spetteren in de waterplassen wordt je kleding natuurlijk ook nat.. Dus wil ik graag een overalletje voor haar kopen zodat ze er lekker op los kan banjeren, Ik heb al even bij de Welkoop gekeken maar daar was de kleinste maat 98... Das echt te groot, ze zit nog in 80, soms 86. Nou heb ik op internet twee sites gevonden waar je ze kan bestellen in maat 86, maar ik twijfel nog welke. Iemand ervaring met de volgende overalls? Buitenspeelkleding - te koop - RodeAppelwangetjes.nl goedkopeoveralls.nl - Webshop Of nog een andere goede tip?
Op Stoer en Sterk Kinderoveralls - bekend van TV hebben ze leuke overalls (zijn niet goedkoop). Qua keuze voor de maat zou ik wel rekening houden dat er straks evt n winterjas onder moet. Een andere optie is een regenpak kopen (bij de Hema bijvoorbeeld). Succes!
De overalls kan je inderdaad op verschillende plekken kopen. Deze ken ik niet allemaal. Maar van de overalls van RodeAppelwangetjes.nl kan ik zeggen dat ze van goede sterke kwaliteit zijn en redelijk geprijsd. Er is veel vraag naar. Zeker nu het herfstachtig weer begint te worden. Je trekt 'm gewoon over je kleren aan. Lekker handig en geen gedoe met aan-/uitkleden. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren: korenblauw, donkerblauw, klaproosrood, limegroen, zuurstokroze, donkergroen en oranje in de maten 86 tot en met 176. Prijs: 25,-. groetjes Liske
mijn zoon heeft maat 80/86. Ik heb er een liggen in maat 92, die past als je alles lekker omslaat. het is een krijgertje, maar komt geloof ik uit de boerenbond.
Daar heb ik net eentje besteld. Alleen ging er iets mis bij de betaling, maar kreeg toch een bevestigingsmail dat mijn bestelling in behandeling was, beetje vaag.. Ben benieuwd of die nou wel gewoon toegestuurd wordt..
Dan heeft madame appelwangetjes niet voor niets een account aangemaakt! Hoop voor je dat het goed gaat.
Had een bericht gestuurd naar de klantenservice en werd een half uur later teruggebeld, dus komt helemaal goed.
Mag ik je een tip geven gezien de herfst/winter eraan komt? Koop een regenpak. Juist omdat alles nat wordt straks en dus koud. Overall gaat alles doorheen, ook de wind. Bij hema o.i.d. hebben ze prima regenpakjes en deze week toevallig ook bij de Lidl (gevoerd met fleece dus ook nog eens lekker warm). En te groot kopen is dan geen probleem gezien het straks over de dikke winterjas heen mag.
Regenpak kan ik nergens vinden in maat 86.., Bij de hema begint het bij 92, dat kan echt nog niet. Bij cena hebben ze wel een regenjack en zo'n tuinbroekmodel regenbroek, maar dan ben je samen 35 euro kwijt..