Over drie weken hopen we met de auto naar Toscane te gaan. We gaan met ons zoontje van bijna twee, dus willen er twee dagen over doen. Wie weet er een geschikt hotel om te overnachten onderweg? De bedoeling is om over Zwitserland te rijden. We willen de eerste dag 's ochtends rond half 9 vertrekken en dan rond vieren/vijven een plek zoeken om te overnachten. Ik verwacht dat we regelmatig zullen stoppen om onze kleine man 'uit te laten'. Het is niet de bedoeling om vooraf al wat te boeken, maar ik wil graag een lijstje maken met overnachtingsopties. Tijdens de reis bepalen we dan hoe laat we gaan stoppen. Ik ben natuurlijk zelf al aan het Googlen geslagen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Hoop dus op wat persoonlijke tips
Wij hebben 2 keer overnacht in Straatsburg bij Cap Europe Appart'Hotel - bienvenue chez vous 1 keer in Luxemburg/Saarbrucken, kan alleen het hotel zo niet vinden.
Wij gaan deze zomer ook naar Toscane. We rijden dan wel via Oostenrijk, en overnachten heen en terug midden op de fernpass (dat is ongeveer halverwege de gehele reis), bij Pension Kreuz in Nassereith. We betalen voor ons zevenen in 2 kamers (incl. ontbijt) 108. per nacht.
Wij zijn 2 jaar terug naar de Toscane geweest en hebben toen in Como overnacht. Vanaf daar was het nog een uur of 4/5 tot de bestemming.