Hoi dames, Mijn moeder wil heel graag dat haar kleinkinderen paaseitjes komen rapen! Nu is ze altijd opzoek naar mandjes.. we lopen ze altijd mis. Mijn vraag dus: Weten jullie waar je paasmandjes kunt krijgen? (rieten)
Er zijn mandjes te koop bij de action maar die zijnvrij klein er passen alleen kleine choco eitjes in en maar 1 of 2 echte eieren. Mijn moeder heeft daarom uiteindelijk van die geschenktasjes gekocht bij de Xenos. Er staat een lenteprintje op en ze waren maar 49 cent.
strooimandjes - bloemenmandjes | meikesweddingaccessoires niet speciaal voor pasen, maar wel leuke rieten mandjes..
Waarom perse een rieten mandje. Laat de kinderen lekker zelf een mandje maken van de onderkant van een plastic fles. Is veel goedkoper en ook nog leuk om te doen. Paasmand voor bij het Paasontbijt -> Hoe maak ik een Paasmand, knutselen met kinderen voor pasen Als je echt rieten mandjes wilt, dan zou ik eens bij de xenos kijken en anders even naar een 2e hands winkel, die hebben vaak oude rieten mandjes.
Ik heb een hele leuke bij de Hema gekocht. Die is van een soort vilt. Van vorig jaar heb ik er nog 1 van de Ah. Die hadden ze hier dit jaar niet, maar misschien wel in andere vestigingen?