hoi allemaal, nu mijn oudste naar school gaat, krijgt ze dagelijks melk (of yogi of chocomel) mee naar school. Ws wordt het 2 x melk in de week en 1 x chocomel of yogi. Schoolmelk was een optie - maar dat kwam neer op 32 cent per pakje geloof ik. Dus ik ga gewoon meegeven. Maar ik ben nog een beetje zoekende waar het het voordeligst is... waar halen jullie dus je pakjes melk? groetjes Athina
albert heijn ?? die hebben ook pakjes water haha en ook melk hoe duur ze zijn weet ik niet maar zal denk ik ook in de buurt komen van de schoolmelk prijs
campina pakjes melk haal ik .... bij de C1000 is houdbare melk in pakjes. Wat je ook kan doen is kostenbesparende een schoolbeker van mepal kopen en die met melk vullen. ( heb ik vandaag ook gedaan.. ) Je hebt nu ook van de mepal met sluitdoppen ipv draaidoppen. http://www.huis-tuin-keuken.nl/images/Mepal%20campus%20mepal%20schoolbeker%20pop-up%20phineas%20and%20ferb.bmp
Ah heeft ze maar ik denk dat het ongeveer even duur/goedkoop is als schoolmelk. Ze staan bij de houdbare melk volgens mij... En persoonlijk vind ik schoolmelk lekkerder is gewoon verse melk (bij ons dan) en uit de winkel is houdbare melk
AH.. maar dat scheelt maar een paar cent per pakje, ik betaal zo rond de 1.50 voor 6 pakjes, dus 25ct per pakje. En dan heb je wel houdbare melk he, daar moet je kindje misschien nog even aan wennen qua smaak, mijne in elk geval wel Lidl enzo zal dit vast ook wel hebben, maar daar kom ik nooit, dus geen idee
Maar dat wil je met dit warme weer echt niet hoor, als je het om 8u in de beker doet en het wordt pas om 12.30 gedronken, heeft het dus al 4.5 uur ongekoeld in die beker gezeten..jakkiebah
hier de melk van campina.. en gekoeld smaakt dat eigenlijk net zo goed als "verse" melk. valt mij reuzemee toch geen idee wat het kost trouwens.. maar ik vind schoolmelk zo onhandig.. elke keer na de vakantie maar hopen dat er melk is.. geheid dat ik dan vergeet om voor die paar dagen pakjes te halen... nu gaat er elke dag gewoon pakje sap/pakje melk in de tas.
hier op school (helaas) geen koelkasten. Ze krijgen een beker mee, met limonade, als het warm is met flink ijsklontjes. De melkproducten krijgen ze thuis uit de koelkast
Ik geef ook pakjes campina mee, Hij wil voor tussen de middag geen limonade mee. En idd pakjes omdat hier ook geen koelkast is op school. Dat is ook de reden dat Jelle in deze hitte geen vleeswaren op brood meekrijgt, alleen zoetigheid. gesmolten hagelslag is ook niet alles, maar beter dan ranzig vlees. Schoolmelk is hier afgeschaft omdat er weinig vraag naar was.
Een pakje meegeven is dan toch hetzelfde? staat dan ook 4u ongekoeld. Ik geef mijn dochter nu ook houdbare melk in een beker mee....
mja tenzij je egwoon normale melk meegeeft in de beker natuurlijk houdbare melk in een beker wrkt verder natuurlijk wel gewoon net als een pakje. al vind ik die langlekker-melk niet zo heel lekker... en de campina-pakjes lust ik wel. maar principe blijft gelijk natuurlijk
Maar dat pakje is nog dicht/onaangebroken, die beker is geopend dus bederfelijk. Houdbare melk is indien onaangebroken heel lang houdbaar, maar zodra t wel aangebroken is niet meer natuurlijk. En nee, hier geen koelkasten beschikbaar.
Schoolmelk en zo wordt gedronken tijdens het speelkwartier hè? Dus dat is rond 10.00. Maar ja dan zit het er nog 2 uur in, niet zo lekker nee.
Maar is dat zo? Houdbare melk moet na openen ook in de koelkast. Dus als het open is geweest en dus in een beker gegoten, moet het ook weer koel bewaard blijven? of niet? Ze krijgt sowieso een beker limonade mee, maar bij de boterham dus melk. Houdbare melk is ze gewend. Dat hebben we eigenlijk altijd, omdat de hoeveelheid melk die we gebruiken nogal wisselt. Nu we kinderen hebben is het iets constanter, maar nog niet zo dat ik het goed kan inschatten . Dus altijd houdbare melk. Ik ben zelf dus wel benieuwd of de eigen merk prijzen veel schelen... en nu dus ook of er mensen zijn die dus melk meegeven in een beker, als er géén koelkast is.
Is dat zo? En tijdens speelkwartier dan? Ik heb wel eens stage gelopen op een school met continuerooster, maar daar hadden ze rond 12 uur gewoon thee en met speelkwartier de melk.
Maar ik zou dan gewoon lekker voor de schoolmelk gaan. Houdbare melk die ook nog es lauw is, vind ik persoonlijk echt Viesss
Nee klopt, houdbare melk moet na openen gewoon gekoeld bewaard worden anders bederft het alsnog hoor. Het is alleen maar 'houdbaar' als het ongeopend is.