Oh hier niet hoor, hier is melk alleen bij het overblijven. Bij het speelkwartier heeft niemand melk mee (voor zover ik weet). Iedereen heeft limonade of water bij zich. Op een andere school hier in de wijk hebben ze wel schoolmelk, maar dat is ook voor de overblijf, niet voor het speelkwartier.
2 uurtjes moet lukken toch? daarbij gaat het vanuit de koelkast in de tas.. dus rond 8 uur op zn vroegst lijkt me en 10 uur gaan ze drinken.. hier is de schoolmelk trouwens wel bij het fruit en dochterlief drinkt dus ook altijd dan dr melk op. en bij dr boterham heeft ze dan een pakje sap/yogho/choco.
Ik zou het toch via school doen ze blijven (op onze school) 3 dagen over dus dan kom je uit op 1 euro per week.
Op de school waar ik gezeten heb werd het schoolmelk gedronken tijden de pauze 's morgens en niet tussen de middag.
ehh misschien ben ik heel simpel, maar ik zou dus 2 x limo/sap meegeven en melk thuis drinken. bij limo en sap maakt het niet zoveel uit of het lauw is dan smaakt het evengoed wel.
Eventueel de beker/het pakje in zo'n klein koeltasje doen. Ik heb zo'n klein koeltasje nog van mijn luiertas en die bij mijn borstkolf hoorde. Passen prima in zo'n kinderschooltasje. Blijft het iig koud.
bah warme melk echt vies vind ik dat , mijn zoon zou meteen last van zijn buik krijgen met zoiets, hier sochtends melk en smiddags en op school heeft ie water of limo mee (vaak drinkt ie daar gewoon water is wel zo gezond en lekker fris) Schoolmelk vind ik juist super van scholen dat ze dat doen! lekker verse melk (koel!) en gezellig met zijn allen hetzelfde drinken, ik wou dat ze dat hier gingen invoeren, ik zou daar graag iets meer als 1,50 per week voor betalen hoor.
Ik zou ook voor de schoolmelk gaan. Lauwe/warme melk vind ik,niks. Onze dochter drinkt het ook niet trouwens. En anders idd sap en uit school beker melk. Ik denk nl dat je met die pakjes niet veel goedkoper uit bent dan met schoolmelk.
Over de kosten: Ik heb net 6 kleine pakjes campina houdbare melk gekocht voor 1,65 gedeeld door 6 is 28 cent per stuk. Een beker schoolmelk kost 36 cent, dus het scheelt wel wat, maar niet heel veel.
volgens mij krijg je bij schoolmelk ook iets grotere pakjes (een kennis van ons tenminste wel ) die pakjes zijn groter als die van de winkel.