wie zich afvraagd waar het voordeligst is ik heb het even uitgerekend prijs per pamper dan ...omdat ik speciaal gewacht had op de aanbieding van dirk 3 xl pakken voor 25,99 ik d8 dat is goedkoper als de aanbieding 3 pakken voor 20.. maar wat blijkt !! je raad het al nee .. de aanbieding van 3 voor 20 is voordeliger het scheelt 0,01 cent per pamper.. tegenover de actie van dirk..(gaat bijna om niks maar toch) je denk heey xxl pakken maar zowerkt het niet prijs per pamper blijft het zelfde .. met stip VOORDELIGST!!! HOOGVLIET ... scheelt je al bijna 0,02 cent tegenover dirk.. dus ik ga morgen meteen naar hoogvliet... oh en wie niet teveel pampers durft in te slaan ivm dat je bang bent dat je er dadelijk ermee blijft zitten.. ik ruil ze gewoon bij de kruidvat om tegen een andere maat
bedankt zoon, maar in het tabelletje staat niet het aantal van de maat die mijn zoontje draagt. dus helaas.
Dat omruilen is wel een idee. Ik koop altijd best wel ver vooruit, maar vind het altijd moeilijk inschatten hoelang welke maat past. Heb nu maat 4 en 4+ voor zoontje van bijna 1 jaar (hij is ca. 11 kilo). Volgens mij moet hij daar wel een heel tijdje in zitten.
Voordeelpak/XL pak van maat 2 bevat rondom de 72 luiers als ik mij niet vergis. Dat is wat ik me herinner van mijn zoon. Toen hij dat maatje droeg was er ook eens zo''n aanbieding bij de Dirk. Misschien toch een handige link voor later. Hij staat mij in ieder geval onder favorieten.
Waarom gebruik je niet gewoon maat 4? Die van 7 tot 18 kilo en zitten er meer van in een pak. Ik weet niet of het mogelijk is voor jou en je zoon, want zo kan je toch nog een beetje voordeel op doen.
Ik heb een redelijke voorraad gekocht en omdat mijn zoontje vrij stevig is vraag ik me af hoelang hij in maat 4 past. Ik dacht met 4+ iets meer zekerheid te hebben dat dit over een maand of 2 goed past. Ik vind het zowiezo een beetje lastig die maten. Weet nooit goed wat het moment van overstappen is. De gewichten voor 4 en 4+ liggen zo dicht bij elkaar en 5 is weer voor veel grotere kinderen.
zie ik dacht al dat hoogvliet het goedkoopste was. ik ga vrijdag even! hopelijk hebben ze genoeg ingeslagen want ik denk dat het deze week storm loopt hahaha
Als je kind qua zijn gewicht in het midden van de maat zit dan is het goed. Je kindje groeit en de luier lijkt krapper te worden. Als jij als moeder vind dat hij te klein oogt, krap zit dan is er een moment van overstappen. Mijn zoon is een maand terug gewogen op 7,5 kilo. Hij droeg toen nog maatje 3. dat is 5 tot 9 kilo als ik mij niet vergis, maar dat vond ik al niet meer lekker bij hem zitten. Toen ben ik maat 4 in gaan slaan. 7 - 18 kilo. Ik spring dus over op het moment dat hij nog 1 kilo over zou hebben in een luier en de nieuwe maat net een kilo over het begin. Snap je? Persoonlijk denk ik dat jij ook nog wel een poos met maat 4 vooruit kan en je op het moment dus nog even het voordeel mee kan pikken dat er in maat 4 net even iets meer luiers zitten dan in maat 4+. Pampers: soorten, maten en aantallen
Heb vandaag pampers gekocht bij AH, een jumbopak en toen ik bij de kassa kwam, was ik maar 10 euro kwijt! Heb de doos in de auto gegooid en er daarna nog maar 4 ingslagen . Stond nergens vermeld dat ze in de aanbieding waren, nu had ik ze omgerekend voor maar 5 euro per pak....
Bij de kruidvat aankomende week 33% korting bij aankoop van minimaal 2 pakken, zie folder voor duidelijkheid hoe ze dat bedoelen. Je mag grote en kleine pakken combineren enzo
bij kruidvat was de aanbieding vanaf 2 pakken 33 procent korting maar nu is het 2+1 gratis alle combinaties