Het zijn idd de gewone pampers bij de action, alleen zijn ze wel anders er zit nl geen rek in zeg maar.
he zijn 3 kleine pakken voor 25 en 2 voordeelpakken voor 22.50. Hier helaas geen macro ,maar is wel een mooie aanbieding daar
bedoel je 3 pakken voor 26,50? (weet niet of het de oude of nieuwe folder was. Is er nergens 3 pakken voor 20 euro? (zat wat te zoeken maar kan nog niks vinden)
Ik wil 1 pak pampers kopen new born maar de aanbiedingen van Pampers zijn volgens mij altijd 2 of 3 pakken voor een bepaalde prijs toch? Dan maakt het dus niet uit waar ik ze koop
we hebben helaas geen vomar of dirxx jammer! @eylem ja zonder aanbieding zijn de pakken per stuk dezelfde prijs (ben nog geen winkel tegengekomen waar ze goedkoper zijn)
Ja ik ga morgen even 6 pakken halen. Heb nog de LIHL bonnen en die mag ik inleveren, dus heb ik straks 6 pakken voor 28 euro. En ik krijg ook nog 10% personeelskorting!!
Dat kan niet. Hun hebben een soort adressenbestand en daar halen ze willekeurig mensen uit. Daaro krijg je ook de ene keer wel pampersbonnen en de andere keer niet.