mmm zie het nu. Het verschil is ook bij de winkels die wij hier niet hebben vandaar dat het mij nooit opgevallen is. Zag dat het verschil nauwelijks nog is als je grotere pampers moet hebben maar idd met de newborn zit er wel verschil in. Dank je voor de tip! Kan Eylem toch even kijken!
Bij de Sanders supermarkten en bij de SuperCoop zijn de pampers ook voor minder dan 9.99 te koop. Ik geloof dat ze daar 9,69 kosten.
Eind december/beging januari voor het laatst geweest en daarvoor eind augustus/beging september... Ik hoop dat het nu eind april wordt.
eind augustus/begin september, volgens mij was dat nog iets langer geleden. Heb het idee dat deze actie ieder half jaar terug komt, meestal beginnend bij etos. Vermoed dus dat het nog wel even zal duren.
klopt, het was toen inderdaad 2 x vrij kort achter elkaar.... maar de keer daarvoor, was ook erg lang geleden... Ben nu maar even overgegaan op Etos, 6 euro per pak waren die in de aanbieding, maar die nemen hier toch een stuk minder vocht op dan de pampers. De nacht haalt ze er niet mee... Maar ok, voor overdag is het even een goed alternatief. En dat pak pampers wat ik nog had, bewaren we nu voor de nacht telkens.
Bij de JUMBO tot de 21e en als je dan nog lekker in het leven bonnen hebt heb je 3 pakken voor 15 euro
Deze week bij Vomar 3 pakken voor 24 euro. En met lekker in het leven bonnen 14 euro! Ik heb net 6 pakken gehaald, voorlopig geen pampers meer nodig