zn aanbieding hadden alle hoogvlieten een tijdje geleden, maar mijn voorraad van toen is nu op..(had 12 pakken gehaald hahaha) iemand enig idee waar of wanneer er weer 4 voor 25,- is? dat was lekker betaalbaar.
even een pampersvraagje Hoe komen jullie aan de lekker in het leven bonnen? Ik heb me al ingeschreven op de pamperssite maar krijgt geen actiemailing of lekker in het leven boekje Alleen dankzij de kortingen kan ik pampers gebruiken. Laatste actie was bij vomar 4 voor 24 euro. Zat er helaas net naast bij de actie in utrecht wie heeft er nog tips Zit weer bijna door mn pampers heen.
Inschrijven bij Lekker in het Leven Het schijnt dat je dan 'kans' maakt om zo'n leuk bonnenboekje thuis te mogen ontvangen. Voor pampers in de aanbieding check Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland vul daar pampers in bij "zoeken" en dan zie je gelijk waar ze op dat moment in de aanbieding zijn
ben benieuwd wanneer het weer eens een keertje 3 voor 20 is...dan kan ik weer inslaan ben door me voorraad heen..
hiep hoi! mijn lokale DA drogist bestaat 30 jaar, en met een coupon krijg je van 12 t/m 17 juli 3 pakken voor 20 euro! dat wordt in slaan!! (en mazzel: ik had per ongeluk twee coupon boekjes in de bus!). Laat baby maar komen!
ladies goed in de gaten houden als ze bij de jumbo in de aanbieding zijn en je hebt de lekker in het leven bonnen heb je er 3 voor 10
Volgende week bij de C1000 en pak met 108 tot 160 stuks voor maar 30 euro (alle varianten) En een 6 pak billendoekjes voor 10 euro ook van pampers