Nu ook bij Emte zelfde actie als vorige week bij Etos. Lijkt er op dat de 3 halen 2 betalen pamperactie weer begonnen is maar dat dit keer nergens de baby-dry pampers mee doen. Jammer.
Ook dit geldt niet voor babydry. Is dus duidelijk dat de nieuwe actie, die over het algemeen binnen 1 maand tijd bij alle winkels te vinden is, dit keer niet voor baby-dry geldt. Jammer, ga Active Fit maar proberen, alleen zitten er hier minder in (scheelt 3 pampers bij maat 4+) en heb geen ervaring of deze net zo goed is.
ik denk dat ze dit expres doen dat mensen die activ fit nu gaan proberen...hij schijnt ook vernieuwt te zijn...scheelt trouwens maar 3 luiers per pak ofzo...vind wel meevallen..
Nou voor maat 4 schelt het 6 luiers per pak. Dit maal 6 pakken die ik ga halen icm kortingsbonnen maakt 36 luiers verschil ofwel één volle pak luiers. Ik had dus veel liever gewoon baby dry ingeslagen. Maar goed door alle kortingen en aanbiedingen ben je natuurlijk alsnog goedkoper uit dan "normaal".
Scheelt zo wel erg veel, maar je bent met de korting inderdaad toch nog goedkoper uit dan normaal (heb alleen helaas geen bonnen). Ik vermoed dat een nieuwe 3 halen 2 betalen actie voor baby dry wel eens heel lang kan gaan duren, dus ik ga ook goed inslaan.
Bij de Jumbo is er een actie voor de Active Fit. Het tweede pak voor de halve prijs. Dus twee pakken voor +/- 15 euro
en bij de jumbo kun je bonnen inleveren . als je dan 6 pakken meeneemt betaal je in de actie 45 euro en met inlevering van 2 bonnen betaal je dan 25 euro voor 6 pakken
Zal dat werken?! Ik ging er eigenlijk niet vanuit, omdat het een actie was voor 2 pakken en ik dacht dat het alleen op ging voor drie pakken.......... Heb je het al geprobeerd? Zou wel lekker zijn zeg!!!
Bij de Trekpleister zelfde actie als vorige week: 3 pakken Pampers voor 25 euro plus GRATIS 3 pakken Pampers luierdoekjes. Vorige week lukte het me met de bonnen erbij dus had toen dat hele pakket voor 15 euro
Ik heb het vorige week gedaan en het lukte. Betaalde uiteindelijk 25 euro voor 6 pakken actifit. Bij Jumbo Zwolle. Ga donderdag nog een keer
ik heb het vandaag gehaald voor deze prijs. de bonnen gelden inderdaad voor 3 pakken en niet voor 2. als je echter 6 pakken haalt gaat eerst hun eigen actie der af 2e voor de helft. op het eind worden de bonnen gescant en dan leest de kassa gewoon dat je 6 pakken hebt gehaald en gaat er de 20 euro korting van de bonnen er nog af.
Was vandaag bij supermarkt Plusmarkt en daar waren alle Pamper-soorten in de aanbieding: 3 pakken voor 19,99
Dan heb je volgens mij echt geluk gehad. Op de site van Plusmarkt staat dat alleen new baby, active fit en easy-up in de aanbieding zijn.