@Sidmick Ik hoop dat je hier nog kijkt. Wat kosen ze daar dan per pak? Ik ken wel iemand met een pasje dus als het echt veel scheelt?
bij de trekpleister deze week staan ze in folder voor 26euro maar in de winkel lag er een briefje bij met 3 voor 23 euro !!
eeuh das was afgelopen week! HEb er nl 4 gehaald.... Maar Etos heeft toch een 2 weken folder? Dan klopt t wel ja.....
Bij de makro zitten er 3 pakken in een doos, als je van de actieprijs wilt profiteren haal je dus 3 dozen van 3 pakken, dus 9 pakken. Daarom een vraagje: Mijn zoontje van 5,5 maand heeft nu baby dry nr 3. 9 dozen hiervan lijkt me wat veel aangezien hij waarschijnlijk wel is doorgegroeid naar maat 4 voor ik alle pakken op heb. Gebruiken jullie bij maat 4 'baby dry' of zijn er ook wat die 'active fit' of 'easy up' gebruiken? Wat zijn de voordelen? Wanneer gebruik je welke?
Bij mijn zoon heb ik babydry gebruikt en ben uiteindelijk overgestapt op huggies(iel mannetje) Bij mijn dochter ben ik nu overgestapt op de active fit. Zij is wat steviger en breder en deze passen beter bij haar. Je kan natuurlijk 1 doos 3 en 2 4 halen of andersom.
Bij Babydry geven ze aan dat een kindje 12 uur droog zal zijn, dus voor de doorslapers. Active fit valt wat ruimer en is wat elastischer, voor bij het kruipen en rollen. Easy up is handig als je kindje alleen nog mar wilt staan bij verschonen. Bovendien is het kruisje wat smaller waardoor sar handiger is met lopen. In babydry zitten de meeste luiers, active fit weer minder en in easy up mog minder