Dat is zo, maar het is het dubbel en dwars waard om niet meer iedere keer die discussie met mijn dochtertje te hebben Nu kan ze lekker blijven staan (bij plas natuurlijk) luier uit en een nieuwe aan. Heerlijk!
Hebben jullie ook bonnen van AH gekregen met onder meer 10 euro korting op 3 pakken Pampers en korting op babydoekjes? zaten net bij de post bij mij, geldig van 2 tot 15 augustus
Ja dat weet ik dus niet . er stond op de envelop: aanbieding voor u als moeder van een baby (of zoiets), dus ik denk dat het via het adressenbestand van WIJ jonge ouders is gegaan. Ofzo?
Ja wij ook van de week! Ik zat heel verbaasd te kijken, maar ik ben er wel blij mee hoor!! Net als met de lekker in het leven bonnen, niemand die weet waar ze vandaan komen hahaha.
Yep, ik heb ze ook ontvangen. Heb er ook nog 2 van lekker in het leven liggen. Luiers zijn bijna op komt heel goed uit.
Bij de makro zijn ze nu 3 dozen (met 3 pakken erin) halen en maar 2 dozen betalen! Dus je bent ongeveer 60,- kwijt en dan heb je 9 pakken pampers! Ik heb ook de AH bonnen gekregen!
Ik heb de bonnen ook via de post gekregen. Maar ik weet niet of deze link al door was gegeven: Luiers enzo
was toch even langs makro gegaan vandaag (moest er toch in de buurt zijn). hing er een bordje: alleen vrijdag en zaterdag, baby dry diverse soorten 6.43 inc btw. (zelfde dus als de 3=2 actie). HA! dus ik 6 dozen meenemen. sta ik bij de kassa: geeft kassa andere prijs aan (niets 3=2). op het bordje gewezen, en uiteindelijk mocht ik ze toch voor die prijs meenemen. bordje werd daarna wel weggehaald