oh en die lihl bonnen kun je erbij inleveren. ik lever tevens al die bonnen daar in ook van wasmiddel etc en haal dan gewoon 1 kan ipv 2. bvb 2 ariel 4 euro korting haal ik 1 ariel en de korting gaat er gewoon af
ja kan de bonnen van de jumbo ook uitprinten zie deze link.. Kids voordeel bij Jumbo - Jumbo Supermarkten
Morgen ga ik het proberen, wel jammer dat je maar 1 bon per keer kan inleveren. Danjo is het jou wel gelukt 6 pakken tegelijk te halen met die bonnen? Ik laat het morgen even weten!
Ik heb zostraks wasmiddel gehaald met een bon van de jumbo en een van lihl. was maar 3 euro kwijt voor 2 flessen dreft. Ik denk dat het dan ook wel kan met de luiers. De luiers haal ik volgende week op.
Bij Dirx en Trekpleister zijn de Pampers in de aanbieding. Bij Trekpleister 2+1 gratis en bij Dirx een pak 6,49.
En bij de Dirx kan je je lihl-bonnen ook nog eens extra erbij inleveren. De kassa pakt em gewoon. Vandaag nog 6 pakken gehaald voor 19euro (was tevens het maximum aantal pakken per klant..)
vanaf dinsdag weer 3=2 op de megapakken bij makro. je koopt dan 9 pakken luiers, voor 6,43 per pak. óók op baby dry!
dat zou helemaal goeie deal zijn! maar denk dat je 3=2 of 2+1 bedoelt? geldt overigens niet op baby dry
das mooi hoop dat ik de lihl bonnen kan gebruiken... krijg er nog 2 Maare hoe doen jullie dat? met de pakken naar de kassa, en als de korting niet dubbel kan zeggen dat je ze niet wil? en ze dan terug leggen (dan voel ik me zo lullig..) of koop je ze dan ook zonder de extra lihl korting... (heb nog wel pakken dus noodzakelijk is het niet zeg maar...)