Van 28 dec t/m 2 jan Bij de trekpleister: 2 midpakken voor 14,99 (2e halve prijs) 2 reuzenpakken 24,74 (2e halve prijs)
De grote pakken ook in aanbieding bij Etos, je kunt er ook drie babyzegelkaarten op inleveren.Dan heb je 3 pakken voor 15. Per jan. gelden voor de babyzegels weer nieuwe kado's...
Eindelijk weer eens een echte aanbieding: Volgende week bij de Hoogvliet: 3 pakken voor 20 euro!!!!! Dat wordt rennen!
Hallo dames, Voor de Pampersgebruikers onder ons, woonachtig in het grensgebied Nederland-Duitsland... Thomas Philipps Bij de Thomas Philipps zijn o.a. de Pampers Active Fit in de aanbieding voor 7.98 per pak!!!!
Ja het is een echte opkoper.... maar heeft regelmatig leuke prijsjes. Zag alleen net dat ook Kruidvat leuke aanbiedingen heeft deze week (oa 4 voor 3) en dat lijkt zelfs nog voordeliger te zijn dan TP.
Ik was net bij het Kruidvat, daar hadden ze de aanbieding 3 midpakken pampers voor 20,- (kaartjes van 3+1 gratis hingen er ook nog) was hier in den haag op de leyweg, maar weet dus niet of het overal is!
Ik was gister bij de C1000, en daar hadden ze budgetverpakkingen Pampers in de aanbieding voor 19 euro. Nummertje 4 meegenomen waar 140 luiers in zaten (nummer 3 180 luiers geloof ik). Geen idee of het overal zo is, want ik zag het ook niet in de folder staan. En het was een op is op actie.
nee, 2e reuzenpak halve prijs is goedkoper 3 voor 20 is qua aanbiedingen het goedkoopst (hoewel als je bij etos een voordeelpak koopt met een volle babyzegeltjeskaart, is dat het voordeligst)
Vandaag bij de Etos in de Megastores (Den Haag) 4 midpakken pampers active fit voor 30,- of 3 voordeelpakken pampers active fit voor 30,-
Van 2 februari t/m 1 maart 2011 bij de jumbo, 3 midpakken pampers voor 25,- (baby dry, active fit, new baby en easy ups) (en als de LIHL-bonnen er weer zijn, nog eens 10 euro eraf!)