As donderdag bij Wehkamp de budgetdozen van pampers in de aanbieding voor 26 euro! Bijvoorbeeld baby dry maat 3 - 150 stuks!
dat meen je niet! jammer, heb net afgelopen week LIHL bonnen ingeleverd voor de 3 voor 25 euro actie bij de etos :x
Ja, maar ik was daar en de mevrouw van de etos had net een mailtje gekregen dat ze moesten verlagen naar 22,50. Ze zei het tegen me en toen heb ik het maar gekocht Het was een algemene mail, naar alle etossen zei ze.
Is dat alleen bij de kassa te zien, of moeten ze dat ook in de winkel aanpassen? Vanmiddag stond er nog 25 euro op de borden hier.
Oke, even langs dan want dit is bijna net zo goed als 3 halen 2 betalen. En die 3=2 actie is vaak 2 keer per jaar en dan meestal rond de zomervakantie en de kerst, toch?!
vind het toch gek, ze hebben toch laagste prijs garantie tegenwoordig? bij kruidvat ben je goedkoper uit: 4 voor 3. bij etos zou 4 pakken 32,50 kosten. ipv 29,97 bij kruidvat.
Je moet denk ik anders rekenen en dan kom je er precies uit: 29,97 / 4 = 7,49 per pak 22,50 / 3 = 7,50 per pak