ik heb een pakje micro besteld want dan kan Elise ze straks voor haar pop gebruiken, kost maar 2,70 en gratis verzenden
alles is al op ze hebben alleen nog micro, misschien wordt het vandaag nog aangevuld. ik zou het effe in de gaten houden. als je naar de site gaat en naar het tabblad mooi en gezond staat rechts de actie. maar het geld alleen op de pakken new baby maat 0,1,2 en 3 van normaal 11,49
Heeft iemand dit geprobeerd? Vorige week 2 pakken gehaald maar wil nu nog wat pakken maatje 3 halen. Wil alleen niet voor schut staan in de winkel. Op kruidvat.nl zie ik de aanbieding nog wel bij mijn geactiveerde dingen staan.
ik heb het wel gedaan, maar je kan ze ook via wehkamp.nl bestellen, alles is er weer (new baby 0,1,2,3) een geen verzendkosten (voor zolang het duurt)
Wehkamp geeft aan dat ze 3 halen 2 betalen hebben voor pampers, maar als je ze in je winkelmandje legt is het gewoon de volle pond. Wie heeft dat nog meer? Is toch raar dat ze er wel mee adverteren op de site, maar dat de korting er niet afgaat?
Nee, de LIHL actie is weer begonnen dus het als alleen 3 halen 2 betalen als je een LIHL code invoert bij het afrekenen
Vanaf 11 maart bij Dirk, Bas of Digros. Pampers Simply dry. 7.99 per pak. Heeft iemand deze pampers al gebruikt? En bevielen ze?
Ik gebruik ze nu voor mijn dochter en vind het prima luiers, bevallen dus goed. Geen last van doorlekken en ze zijn lekker soepel. Ik had een keer een kortingsbon van Etos voor deze luiers gekregen en die gekocht en sindsdien koop ik steeds deze luiers ipv de baby dry (omdat ik die nu te duur vind). En er zitten ook meer luiers in een pak simply dry dan de baby dry. Er is nu ook een kortingsbon van Lekker in het leven in de omloop, 10 euro korting bij aankoop van 2 paken simply dry, dus dan betaal je maar 5 euro per pak. Misschien kun je die volgende week wel inleveren bij Dirk, dan betaal je echt niet veel voor 2 pakken simply dry.
Is er iemand die mij kan helpen aan een 3=2 code van Wehkamp? Heb mijn oude bonnen niet meer, dus kan ook geen code "maken"
Alleen op dinsdag 13 maart bij Trekpleister 3 midpakken Pampers voor 25 euro. Als je daar he lihl-bon in kan leveren is het helemaal een koopje!
Zou Trekpleister dat doen? Ik weet wel dat Etos dat doet maar ik heb nog nooit van andere winkels gehoord die actie op actie pakken. Wie Wel?
Trekpleister ik buiten doet het iig niet. In stad is het me een tijd geleden wel eens gelukt met scheershuim.